Permalänk
Medlem

Onkyo Receiver 7.2 TX-NR626

Hej!

Jag säljer min Onkyo Receiver 7.2 TX-NR626 som jag har haft sen 2013-12-25. Kontrollen fungerar inte(ibland kan av och på knappen fungera efter många tryck, men skickar givetvis med kontrollen ändå). Main out HDMI - ARC fungerar ej senast jag testade. Jag har använt sub out HDMI utgången och sedan optisk sladd istället. Vilket är så du vill koppla denna förstärkaren ifall du har XSX, PS5 etc så du kan köra 4k@ 120hz, HDR etc(Då förstärkaren är relativt gammal och stödjer dessa tekniker således inte ifall du ej använder optisk kabel, var egentligen först nu med 2021 års förstärkare som tex 4k@ 120hz började fungera bra utan optisk)

Jag har använt förstärkaren ihop med PS4, Xbox One och nu senast XSX & PS5 och det har fungerat klockrent(med kopplingen ovan)

Förutom det jag nämnde tidigare så har förstärkaren fungerat fint. Levereras med kontroll och strömsladd.
Då jag har köpt en ny och bara vill bli av med förstärkaren så säljer jag den för ynka 500 kr vid snabb och seriös affär. Och den hämtas i Malmö(kan skickas ifall köparen betalar frakten)

Mvh Simon

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

Tar den för 500 SEK & frakt om det är ok?

Permalänk
Medlem

Om du går mer på budgivning, så höger jag till:
600 + frakt

Permalänk

Kan givetvis också bjuda 600 & frakt (om det spelar någon roll med avseende vem som får köpa förstärkaren)

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har aldrig skickat ett sånt stort paket till en privatperson som behöver göras ifall denna förstärkare ska skickas. Vilka rekommendera ni att använda? Förutsatt att det inte är allt för komplicerat så kan jag gå med på att skicka varan. Dock så vill jag att ni betalar i förskott. Är det OK för er bägge? I så fall leder @VonVoid budet och låt oss säga att vi avslutar budgivningen vid 17:00. Jag förbehåller mig dock rätten att sälja till en annan säljare ifall han kan hämta förstärkaren eller om det är alldeles för krångligt att få iväg paketet(då jag ej har någon bil och har ingen lust att åka över halva stan med förstärkaren i handen )

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Hej!

Jag har aldrig skickat ett sånt stort paket till en privatperson som behöver göras ifall denna förstärkare ska skickas. Vilka rekommendera ni att använda? Förutsatt att det inte är allt för komplicerat så kan jag gå med på att skicka varan. Dock så vill jag att ni betalar i förskott. Är det OK för er bägge? I så fall leder @VonVoid budet och låt oss säga att vi avslutar budgivningen vid 17:00. Jag förbehåller mig dock rätten att sälja till en annan säljare ifall han kan hämta förstärkaren eller om det är alldeles för krångligt att få iväg paketet(då jag ej har någon bil och har ingen lust att åka över halva stan med förstärkaren i handen )

Vi kan ta allt detta i PM, om jag vinner vill säga

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |