Permalänk
Medlem

Apple Watch 4 GSM Nike edition

Säljer min trotjänare då jag gått vidare till nyare modell.

Säljer till vem jag vill till överenskommet pris.

Kan mötas upp Sthlm, Uppsala, Gävle.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr Upphämtning STHLM
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

I7 12700K | Noctua Chromax NH-D15 | 48GB Corsair 3200MHZ | MSI PRO Z690-A | XFX MERC 310 Radeon 7900 XTX |1 TB WD Black NVME | 34" Samsung C34H890 100HZ Freesync | Fractal Design R6 | Corsair RMX 850W 80+ Gold | Win11 Pro | 500/100 Fiber

Permalänk
Medlem

Hur är batteriet?

Permalänk
Medlem

Storlek på skärmen?

Permalänk
Medlem

Stora varianten av 4 serien. Batteriet funkar som det ska enligt min uppfattning. Vet inte om det går att kolla hälsa som på mobilen?

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tsc:

Stora varianten av 4 serien. Batteriet funkar som det ska enligt min uppfattning. Vet inte om det går att kolla hälsa som på mobilen?

På nyare Watch går det att se batterihälsa i klockans inställningar på samma sätt som på iPhone. Vet dock inte om det finns på Watch 4. Isåfall är det inställningar - batteri - batterihälsa.

Permalänk
Medlem

Ska se om det går att kolla batteriet när jag är hemma igen.

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Nu har jag kollat batteriet och förvånande nog är det "dåligt" med 70% verkningsgrad. Har inte haft några bekymmer med batteriet och håller sig två dagar om det inte görs något särskilt utöver det vanliga. Brukar dock alltid ha det på laddning.

Vill man ha batteriservice på denna kostar det strax under tusenlappen. Inte värt det i min mening då det fungerar gott nog med hur jag använt klockan.

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Laddning över natten skall det stå.

Visa signatur

Fips!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Fips!