Säljer en Oöppnad PS5 Disc Edition! (CFI-1116A, PlayStation 5)

Permalänk
Medlem

Säljer en Oöppnad PS5 Disc Edition! (CFI-1116A, PlayStation 5)

Har fått ett erbjudande från Telia att få möjligheten att köpa en PS5 Disc Edition. Tänkte att det skulle bli en julklapp till systersonen och köpte hem den. Det visar sig att han redan har en PS5 och nu har jag en helt ny oöppnad och oanvänd PS5 hemma som jag inte har någon användning för.

Tänkte kolla om någon här vore intresserad av att köpa den.

VIKTIGT!!!
När jag frågade Telia om kvittot så skulle det dröja ca en månad att få den p.g.a. att detta var ett erbjudande. Däremot finns garanti och följesedel som kom med kartongen och skickas tillsammans med PS5:an. Skickar självklart kvittot när Telia skickar den.

Annonsen kommer inte vara uppe länge och det är tänkt att få den såld på söndag.
(den 12:e)

Föredrar avhämtning men kan även skickas. (köparen står för frakten)

Avhämtning sker i Arvika.

Tveka inte att höra av er i PM vid funderingar/frågor.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 6 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 7 300 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Vad var det för deal du gjorde för att få en ps5:a?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kim_honken:

Vad var det för deal du gjorde för att få en ps5:a?

Förlåt för att jag skriver i din annons ot.

Telia och andra företag kan ibland erbjuda "bonusar" för att långtidskunder ska vara kvar som kunder.
Så när bindningstid osv börjar ta slut kan dom komma och ringa och fråga om man vill ha en t.ex ps5 med kraftig prisreduseing eller liknande, mot att man förnyar div abonnemang m.m.

Jag som varit kund hos tele2 sedan som startade t.ex fick en lojalitets rabat för ett par år sedan som stannar his mig oavsätt vad jag väljer för abonemang.
Med villkoren att jag inte byter operatör.

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av kim_honken:

Vad var det för deal du gjorde för att få en ps5:a?

Vill helst inte svara på frågor på denna tråd utan i PM som jag skrev på annonsen. Men som Dragone skriver så har jag varit med Telia i många år och har tv, bredband och mobil hos de.

Skrivet av Dragone:

Förlåt för att jag skriver i din annons ot.

Telia och andra företag kan ibland erbjuda "bonusar" för att långtidskunder ska vara kvar som kunder.
Så när bindningstid osv börjar ta slut kan dom komma och ringa och fråga om man vill ha en t.ex ps5 med kraftig prisreduseing eller liknande, mot att man förnyar div abonnemang m.m.

Jag som varit kund hos tele2 sedan som startade t.ex fick en lojalitets rabat för ett par år sedan som stannar his mig oavsätt vad jag väljer för abonemang.
Med villkoren att jag inte byter operatör.

Uppskattar att du svarade och om någon har fler frågor så skriv gärna i PM.

Permalänk
Nytt bud: 8 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 8 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 9 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 9 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 10 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Grillan79:

6 000 kr +frakt

p.g.a. många bud från konton som skapades nyligen, har jag bestämt att Grillan79 har högsta budet.

Skrivet av Lodisen:

6 500 kr + frakt

Lodisen har redan fått tag på en annan PS5.

Jag kommer inte att acceptera bud från ny skapade konton och kommer att ha annonsen uppe i 24 timmar längre än tänkt.
Vid frågor/funderingar, skriv i PM.

Permalänk

ps5 salu

Skrivet av carrotcaviar:

9 200 kr + frakt

Hej, jag har ps5 med disc. helt oöppnade med kvitto och garanti. Skriv till mig vid intresse eller skriv ert nummer. möts i hela skåne nästan och fraktar så att det är framme innan jul

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad