Permalänk
Medlem

Chassi dilemma

Jag har suttit och väntat i veckor på att @inet ska släppa Lian Li chassit Air Mini, dock verkar det omöjligt att få någon uppdatering kring chassit.

i UK och Tyskland kan man lägga pre-order på chassit via CaseKing och Overclockers.

Ska man fortsätta vänta och hoppas på att det kommer i år, eller ska man satsa på ett annat chassi nu under black friday?

Jag har alla komponenter redo, det enda jag saknar är ett chassi En månad kan jag väl vänta men handlar det om flera månader så känns det rätt drygt.

Edit:
Om jag kör på ett annat chassi så innebär det med stor sannolikhet att jag tyvärr måste nyttja öppet köp och skicka tillbaka några fläktar och en kylare, något man gärna undviker :/

Eventuell retur
Permalänk
Inet

Hej Sapporun,

Tyvärr har vi fortfarande inget leveransdatum på denna. Vi hoppas på mitten/slutet av december men det är inget som är 100%.
Bästa du kan göra är att sätta dig på maillistan så skickar vi ut information så fort vi har fått det utav tillverkaren.

Med vänliga hälsningar

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hej Sapporun,

Tyvärr har vi fortfarande inget leveransdatum på denna. Vi hoppas på mitten/slutet av december men det är inget som är 100%.
Bästa du kan göra är att sätta dig på maillistan så skickar vi ut information så fort vi har fått det utav tillverkaren.

Med vänliga hälsningar

Hej, tack för det snabba svaret! Jag tar en chansning och väntar då