Permalänk
Medlem

Dator till sambo, CS o LOL

Hej,

En vilse sambo här som hade tänkt överraska sambon med en speldator till jul eftersom han nu vart utan en i över ett år. det han gör är att spela wow och lol.

Vad måste man ge för en sådan dator? (tangentbord m.m har han).
Och framförallt: vilka kan jag välja mellan? I budget format...länkar skulle mer än uppskattas!

Vill passa på nu på Black Friday för att ha ett hum om några pangpriser dyker upp.

Permalänk
Skrivet av emelieee:

Hej,

En vilse sambo här som hade tänkt överraska sambon med en speldator till jul eftersom han nu vart utan en i över ett år. det han gör är att spela wow och lol.

Vad måste man ge för en sådan dator? (tangentbord m.m har han).
Och framförallt: vilka kan jag välja mellan? I budget format...länkar skulle mer än uppskattas!

Vill passa på nu på Black Friday för att ha ett hum om några pangpriser dyker upp.

hej kan inte så mycket om datorer själv men här två trådar som kan hjälpa dig lite
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1649803-speldator-for-...
#19350539

Lycka till

Permalänk
Medlem
Skrivet av emelieee:

Hej,

En vilse sambo här som hade tänkt överraska sambon med en speldator till jul eftersom han nu vart utan en i över ett år. det han gör är att spela wow och lol.

Vad måste man ge för en sådan dator? (tangentbord m.m har han).
Och framförallt: vilka kan jag välja mellan? I budget format...länkar skulle mer än uppskattas!

Vill passa på nu på Black Friday för att ha ett hum om några pangpriser dyker upp.

Tänker du en färdigbyggd? Isåfall vilken prisklass max?