Veckans fråga: Vad önskar du dig i julklapp?

Permalänk
Medlem

En värdig uppföljare till den 10 år gamla Julskivan!

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Sitter du i fängelse eller något? Till Sverige är ju alla medborgare med (eller i vissa fall utan) puls välkomna.

Lol nä, däremot är Norge kinkiga när man åker hem igen, kommer få sitta i karantän imorrn när jag kommer hem ifrån Prag, men hade varit skönt att slippa sånt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Har också märkt det. Många saker som förr kostade 99 kostar nu 129, verkar vara så över hela brädet

Priset på plast ökade med runt 70% första halvåret så kan ha haft en påverkan på priset.

Tillfrågan så vet jag inte om jag någonsin nappat på några av "kalendererbjudanden" så önskar inget speciellt även om jag gissar att merparten önskar ett grafikkort till humant pris.

Permalänk
Medlem

Har önskat mig denna av flickvännen:

https://www.spelochsant.se/produkt/bockerguider/bocker/aguide...

Jäklar vad den gått åt fort! 😮

Permalänk
Medlem

Skulle vara trevligt med tex ett 3070 elr så i ett paket.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

God julmat och lugnt ett par dagar.

Det där med julklappar känns mer som något man gör bara av tradition när alla närvarande är uppvuxna.

Permalänk
Medlem

Ska flytta första veckan efter jul, och i samma sväng ska det mesta i nya lägenheten uppgraderas till 2.5 Gigabit. Ny NAS, switch, WIFI 6 AP etc.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

En regering som kan leda Sverige så mina barn slipper växa upp i kaos;)

Visa signatur

Intel core l7 8700k | asus rog strix Z370-F | strix 1080 | WD blue 500gb | velociraptor 150gb | Samsung 840 pro 250gb|Asus VG248QE 144HZ

Youtube https://m.youtube.com/user/mllndplayer

Twitch http://www.twitch.tv/linde_swe/profile

Permalänk
Medlem

razer naga pro !

Permalänk

Önskar en ai, en mer generell som kan köra hela R&D processen. Sedan be den jobba på cutting edge.

En bra mus vore bra. Alla tre jag haft har blivit tröga eller dubbelklickar, och två går inte heller att öppna pga limmade skruvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Haha, kom hit för att posta den där. 9 lök dock, rätt sjukt, framförallt då den "bara" ligger på 6700 bitar, dom har börjat smyga ifrån sin "normala" ~1:- per bit.

3D-skrivare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Är också sugen på den, eller kanske Titanic, eller båda

Visa signatur

ʕ•͡ᴥ•ʔ

Permalänk
Medlem

Jag trodde frågan skulle vara: VEM är sötast?

Permalänk
Medlem

Fred på jorden, men är inte det möjligt så kan jag nöja mig med att Bezos blir arresterad för skattefiffel.

Permalänk

Fred på jorden

Permalänk
Medlem
Skrivet av SkynetBuilder:

En bra mus vore bra. Alla tre jag haft har blivit tröga eller dubbelklickar, och två går inte heller att öppna pga limmade skruvar.

Razer Deathadder V2. Optiska switchar, den verkar helt immun mot alla sjukdomar som de flesta möss lider av nuförtiden. Det är dessutom en riktigt trevlig mus.

@topic: jag har önskat mig en god flaska rödvin! En fin julmiddag med familjen och en schysst vinare på kvällen = en god jul.

Visa signatur

Fractal Define 7, Aorus X570 Xtreme, Ryzen 5950X, Fractal Celsius+ S36, 64GB TridentZ Neo CL14/3600 RAM, MSI RTX 3090 Suprim X, 5TB NVMe SSD + 12TB SATA SSD + 64TB Seagate IronWolf Pro HD, Fractal Ion+ 860W Platinum, LG 32GP850 + LG 42C2 OLED

Permalänk
Medlem

En ny xbox kontroll med wireless usb sticka till min dator 🌝

Visa signatur

* 🖥️ 7800X3D | B650 | 32GB | 7900XTX | 27" 16:9
* ⌨️ G915 | 🖱️ G Pro X Superlight | 🎧 Logitech Pro X | 🖥️ Predator XB273UGX

Permalänk
Medlem

Fred på jorden, ingen kriminalitet och glada, trygga barn

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Rolex Perpetual. Dock får jag köpa den själv...

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Snälla barn.

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem

En normal bensinskatt. 45L gick ju för bövelen på 800 svenska riksdaler senast jag tankade.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem

Som Typ-1 diabetiker önskar jag god tillgång till sockerfri julmust av Apotekarnes inför julmatsinköpet, för övrigt den bästa läsken (objektiv bedömning).

Permalänk
Medlem

Önskar mig att slippa Julklappsspel och annat nymodigt trams. En mysig stund med tomtemor vore ju heller inte helt fel.

Permalänk
Medlem

En ny skärm, gärna en Samsung C27G7 27.
Satt och räknade igår och kom fram till att min nuvarande är 14år gammal.
FullHD & 120Hz förvisso, men färgerna känns lite trötta när jag jämför med min tv jag köpte ifjol.

Permalänk
Medlem

ett köpbart 3070 hos någon av de svenska återförsäljarna.

Visa signatur

**ASUS GL502VS (i7-7700HQ, GTX 1070, 16 GB ram, 512 GB M2, 120hz G-sync)**

Permalänk
Medlem

Önskar mig att alla i familjen/släkten får en fin jul och alla är friska. Paket och dyl är överskattat det är dom nära och kära som är viktigast och maten

Permalänk
Medlem

Vara med familjen och äta gått.

Visa signatur

ASUS PRIME Z390-A. Intel Core i9 9900K Överklockad 5,65 GHz 16MB.
Corsair 64GB (4x16GB) DDR4 4133MHz CL16 Överklockad.
1x MSI GT 1010 Stream acrd, 1x MSI GTX 1080 TI Överklockad.
1x SSD Samsung 500 GB Win 11, 2TB MVMSSD Spel. 850 Watt PSU Gold.

Permalänk
Medlem

Ett nytt jobb, så att man kan få någon slags framtid.
Att COP26-mötet får resultat och att alla länder är med på det (fet chans)

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

Ni hade kunnat pynta alla luckor med goa brädspel som en liten paus från allt elektriskt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gender Bender:

Fred på jorden.

https://m.youtube.com/watch?v=hcxwTgEC7IM

Edit: Äsch, såg när jag scannade tråden igen att någon hann före...
Well...: https://www.youtube.com/watch?v=0tJGk4ofc18