Bilder på ditt senaste inköp (2021) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Efter snack i denna tråden så beställde jag två plånböcker

https://i.imgur.com/ygQ5LZU.jpg

Nice, hur lång tid tog det? Beställde en också i Söndags.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Snusfri
Skrivet av macmann1:

Det är när man tabbar ut ur spelen och ser chipstuttarna speglas i oled-panelens glansiga front man drivs till dessa inköp. Med tanke på att jag samma kväll som jag la beställningen satt i kalsongerna och käkade kladdkaka, Ben & Jerrys och grädde samtidigt som jag drack Pepsi direkt ut 1,5L flaska så kanske det inte är ett helt felanalyserat behov även om jag nog måste inse att det inte är en mirakelkur

Abilica Premium UB BT
https://i.imgur.com/uPs3hEU.jpg

Väldigt svår kategori att handla i dock, iallafall för mig. Kan inget själv och begränsat med omdömmen och åsikter överlag. Denna verkade positiv iallafall, och stadig känns den också. Ska hålla för 200KG enligt spec.

En mycket bra början
Jag har en sådan här mixer som är riktigt bra, lätt att diska ren (bara skölja i vatten) som jag gör smoothies i.

Brukar köra blandat lite olika frukter och grönsaker, försöker undvika frysta varor.

Dock så har jag legat av mig ett tag nu, men ska köra dagligen till frukost och lunch på jobbet framöver.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

En mycket bra början
Jag har en sådan här mixer som är riktigt bra, lätt att diska ren (bara skölja i vatten) som jag gör smoothies i.

Brukar köra blandat lite olika frukter och grönsaker, försöker undvika frysta varor.

Dock så har jag legat av mig ett tag nu, men ska köra dagligen till frukost och lunch på jobbet framöver.

Jo jag har nån liknande jag köpte när vi hade en period med Huel (tyckte inte pulvret löste sig nog genom att skaka enbart) och den funkar bra. Det är att sluta med all småskit (och storskit) jag stoppar i mig mellan måltiderna som kommer vara avgörande. Men nu har jag åtminstone en möjlighet att snabbt träna hemma.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Hämtade minnena för nya bygget nyss.

Visa signatur

i9-12900K | Z690 HERO | RTX 3080 | PG279QM 240Hz | 32GB DDR5 | H150i ELITE | PSU 1200W | SN850 2TB | SSD 1TB | HDD 1TB | WIN 11 | Meshify 2 Black | Kringutrustning: Logitech MX Keys | Razer Naga Pro | Razer Nari Ultimate
TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset, Series X & Xbox Wireless Headset & Elite Series 2

Permalänk
Medlem

Lite till åren (fs7) men fortfarande naggande god. Passar på att övningsköra lite…

Permalänk
Medlem
Skrivet av danwi:

https://i.imgur.com/QxUReiy_d.webp?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Lite till åren (fs7) men fortfarande naggande god. Passar på att övningsköra lite…

DUDE! 😁
Sweet 🎥

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Augusts:

Satt och funderade på att göra det jag också! Vad var dina första intryck?

Skrivet av Roughack:

Nice, hur lång tid tog det? Beställde en också i Söndags.

Kändes ändå som att de höll bra kvalitet. Mycket smidigare än min tidigare plånbok så jag är nöjd. Fick plats med alla mina kort också!
Tog någon dag bara. Kanske 2-3dagar innan de låg i postlådan.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Mekonomen hade 25% på hela sortimentet, så passade på att köpa nya trycksprutor och lite avfettning.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Kändes ändå som att de höll bra kvalitet. Mycket smidigare än min tidigare plånbok så jag är nöjd. Fick plats med alla mina kort också!
Tog någon dag bara. Kanske 2-3dagar innan de låg i postlådan.

Fick min igår, riktigt nöjd än så länge. Skönt att inte behöva vika ihop de sedlar man har med sig i ett trångt card-case längre.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

Bättre begagnad bur till kaninerna med inbyggd golvvärme.

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem

Från förra veckan

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Vart tvungen att uppgradera musen då jag slitit ut vänster musbrytare på både min MX1000 och reserven. Har beställt utbytesbrytare och skall ha den gamla i reserv när jag lödat om den.

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

En säkerhetstimer till mobilladdaren. Tanken är att ställa in en tid så att den stänger av sig själv, med 15-minuters intervaller, så länge som jag tror det tar tills den når kring 80% med en slö 5w laddare. Ska jag ha mobilen i 3+ år, så kan ju detta vara ett försök att förlänga batterihälsan.

Fungerar riktigt bra för det ändamålet än så länge. Försöker att börja ladda telefonen vid 40%. Kommer enbart att ladda fullt ut om jag ska vara borta länge från hemmet och snabbladda när det verkligen är akut.

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Vart tvungen att uppgradera musen då jag slitit ut vänster musbrytare på både min MX1000 och reserven. Har beställt utbytesbrytare och skall ha den gamla i reserv när jag lödat om den.
https://media.discordapp.net/attachments/308317588734214146/904111448693825576/IMG_20211030_225536.jpg

Se där, fler som är sofistikerade och använder en gammal klassisk Icemat.

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roughack:

Se där, fler som är sofistikerade och använder en gammal klassisk Icemat.

Har en ratpad black oxå

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Efter snack i denna tråden så beställde jag två plånböcker

https://i.imgur.com/ygQ5LZU.jpg

Letar också lite efter en plånbok. den ligger på 75 euro, lite saftigt men är den bra så kan det vara värt.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Letar också lite efter en plånbok. den ligger på 75 euro, lite saftigt men är den bra så kan det vara värt.

Finns billigare förstås. Nu vet jag inte vad som är så bra med de som diskuterats i den här tråden men är man ute efter en liten nätt skinnplånbok kan jag tipsa om denna: https://www.amazon.de/gp/product/B07CRH7SGP

Jag har versionen med myntfack och är mycket nöjd, det känns som en plånbok som kommer hålla många år. Däremot ska man veta om att pga dess nätta storlek så är det inte speciellt många mynt man kan få plats med innan det blir jobbigt.

Tittar du på relaterade varor så finns det några andra designer.

Permalänk
Medlem

Senaste köpet

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aka_The_Barf:

Letar också lite efter en plånbok. den ligger på 75 euro, lite saftigt men är den bra så kan det vara värt.

Den jag köpte kostade 499kr, iofs köpte jag även en mindre för 299kr också. Men tyckte helt klart att den var värd 499kr.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Täckpapp från nån som målat om?
Nä men har svårt att se vad det är. Strandmotiv?

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Täckpapp från nån som målat om?
Nä men har svårt att se vad det är. Strandmotiv?

Abstrakt konst, det är upp till betraktaren vad det föreställer

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Apple

Permalänk
Medlem

Nytt hus, ny TV.

Sen kom jag lämpligt igenom någon wait list efter drygt 6 månader också, bonus!

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem
Skrivet av gibbon_:

Nytt hus, ny TV.
https://swec.mths.se/83c1.jpg
Sen kom jag lämpligt igenom någon wait list efter drygt 6 månader också, bonus!
https://swec.mths.se/ps5.jpg

En redig pjäs det där
Vad gick den på nere i Australien?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

En redig pjäs det där
Vad gick den på nere i Australien?

A$7,486 efter all pris-matching mot tvivelaktiga hemsidor och rabatter från att betala med presentkort köpt via bankappen etc etc. Tror vi fick ner den drygt $1k från vad den brukar listas för, vilket är typ vad den kostar i Sverige med ser det ut som.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem
Skrivet av gibbon_:

Nytt hus, ny TV.
https://swec.mths.se/83c1.jpg
Sen kom jag lämpligt igenom någon wait list efter drygt 6 månader också, bonus!
https://swec.mths.se/ps5.jpg

Dessa bilder är uppenbart fabricerade då det inte sitter någon huntsman på väggen.

Permalänk
Medlem

Blev ett stycke elbil. Skönt att slippa bli irriterad på bensinpriserna varje gång man tankar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av riccoo:

Blev ett stycke elbil. Skönt att slippa bli irriterad på bensinpriserna varje gång man tankar.

https://i.imgur.com/8oXh1Of.jpeg

Är det en Hyundai?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cenorida:

Är det en Hyundai?

Yes, en IONIQ Electric 2020.

Permalänk
Medlem

Tavla från Laurent Durieux, Heat (1995) x Collateral (2004)

Ninebot G30P samt en batteridriven Xiaomi kompressor/pump. Lånade ut körkortet till kling & klang ofrivilligt t om 1 Januari så det är bara svälja stoltheten ✨

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra