Permalänk
Medlem

Höj- & sänkbart skrivbord

Skänker ett höj- & sänkbart skrivbord från Edsbyn. Det är till för att stå i ett hörn men jag har modifierat det lite och haft det med vanlig bordsskiva. Bordet är otroligt stabilt, flexar i princip ingenting om man hänger på det.

Skivan är en köksbänk i ek, 70x130cm.

Det är också ohemult tungt, så endast avhämtning i Bromma. Det är demonterat och går in i hissen.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tjena är intresserad, går benen bredare än skivan eller är det inom 70x130 måttet?

Måste mäta om det passar

Permalänk
Medlem

Hur tungt är sjukt tungt? Behöver man fler än två pers för att kunna flytt delarna? Hur pass mycket går/är det demonterat, tillräckligt för att få in delarna i en standard kombi?

Visa signatur

Mostly Harmless

Permalänk
Medlem
Skrivet av DonutWizard:

Tjena är intresserad, går benen bredare än skivan eller är det inom 70x130 måttet?

Måste mäta om det passar

Benställningen är som bredast ca 150cm.

Skrivet av Mayhem SWE:

Hur tungt är sjukt tungt? Behöver man fler än två pers för att kunna flytt delarna? Hur pass mycket går/är det demonterat, tillräckligt för att få in delarna i en standard kombi?

Man kan flytta det själv med lite möda. Delarna väger ungefär 20kg styck skulle jag tro. Jag har själv kört det i en Passat, men tror jag fick fälla sätena för att få in bendelen som är på golvet.

Permalänk

Jag är iaf intresserad och skulle nog kunna ordna hämtning på måndag isåfall.

Permalänk
Medlem

Det är först till kvarn så den som hämtar först får det. Det står en aning i vägen så vill gärna bli av med det 🙂

Permalänk

Förstår, hör av dig om det finns kvar på måndag eller om du av någon anledning skulle orka droppa av det själv i blackeberg om ingen annan nappar innan och du vill ha bort det

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad