DEFEKT - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB

Permalänk
Medlem

DEFEKT - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti 11GB

Hej!

TLDR; Fläktar, RBG & lampor funkar/lyser som de skall, visar ingen bild. Testat alla portar och i annan PC.

Började blåskärma två veckor efter garantin gått ut, sedan slutade det visa bild alls efter ytterligare en vecka. I övrigt fungerar allt när man bootar.

Har suttit i en Webhallen config som köptes 2018-08-15, var förbi dem för att se om de hade möjlighet att erbjuda någon typ av goodwill, de tog in kortet i butiken men RMA hade tyvärr inte möjligheten att göra någonting.

Har använts mycket sparsamt och endast till gaming. (Typ några CS game i veckan + Witcher 3) Hade det pressats lite hårdare hade det väl säkerligen gått sönder inom garantin.

Efter att jag fick tillbaka kortet tog jag isär det för att se ifall det var något uppenbart som "brunnit". Det ser friskt ut och jag har inte kunskapen eller verktygen för att fortsätta felsökningen, därav annonsen.

Finns i skogen norr om Örebro så kan fördelaktigen skickas med samma fina paket jag fick från Webhallen mot frakkostnad. (Gott om bubbelplast och "packning".)

Budgivning från 1kr(+frakt)

Vänligen,
Simon

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 100 kr Lägger första :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 400 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

I7 4770 Gtx 1060 6gb 16gb ddr3
Nintendo switch lite
PlayStation 4

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 800 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 900 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 950 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade, låter det gå tills ikväll sedan tar jag kontakt med ägaren av det ledande budet.

Permalänk
Nytt bud: 1 050 kr + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Fina datorn: CPU: i7 sandybridge 2600K 3.4ghz Turbo 3.8ghz | Moderkort: Maximus-Extreme-IV | GPU: Asus 780GTX | SSD: 128gb 840pro x2 raid0 | nuclear power plant: Corsair hx1000w | Minne: 16GB 1600mhz corsair vengeance.

Permalänk
Medlem

1100kr + frakt

Permalänk
Nytt bud: 1 200 kr + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Fina datorn: CPU: i7 sandybridge 2600K 3.4ghz Turbo 3.8ghz | Moderkort: Maximus-Extreme-IV | GPU: Asus 780GTX | SSD: 128gb 840pro x2 raid0 | nuclear power plant: Corsair hx1000w | Minne: 16GB 1600mhz corsair vengeance.

Permalänk
Medlem

Tomtebloss vinner budgivningen med 1200+frakt, jag skickar dig ett PM!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad