Permalänk

MediaViewer = React tema?

Hej

Jag letar efter ett Tema för React där jag vill kunna växla mellan bilder och se på hemma videofilmer. Är ingen hejare på design och layout därav tema söket

Helst gratis tema men annars kanske runt 200-500 om det är ett bra tema. Uppskattar om temat är så fullständigt som möjligt med funktioner för Frontenden. Några bra tips?

Mvh Fredrik

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. 

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddehboy:

Hej

Jag letar efter ett Tema för React där jag vill kunna växla mellan bilder och se på hemma videofilmer. Är ingen hejare på design och layout därav tema söket

Helst gratis tema men annars kanske runt 200-500 om det är ett bra tema. Uppskattar om temat är så fullständigt som möjligt med funktioner för Frontenden. Några bra tips?

Mvh Fredrik

React som i JavaScript-ramverket?

Permalänk

mer som design teman än JS men vinns det bra JS ramverk som har med det att göra så tar jag tacksam emot tips

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. 

Permalänk
Medlem

Så React som i … ?

Permalänk
Skrivet av lydell:

Så React som i … ?

Vad syftar du på?

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. 

Permalänk
Medlem

När jag läste din första inlägg och såg ”React” så tänkte jag på https://reactjs.org/. Men resten av inlägget var svårt att koppla ihop med det React jag känner till.

evirob verkar ha haft samma problem, och undrade därför – enligt min tolkning – om du faktiskt menade JavaScript-ramverket React (som jag länkade till) eller något annat React.

Då hade jag förväntat mig antingen ”Ja, det stämmer!” eller ”Nej, jag menar: …” som svar, men istället kom ett svar som gjorde mig ännu mer förvirrad över vad tråden handlar om. Ursäkta min tröghet!

Permalänk
Skrivet av lydell:

När jag läste din första inlägg och såg ”React” så tänkte jag på https://reactjs.org/. Men resten av inlägget var svårt att koppla ihop med det React jag känner till.

evirob verkar ha haft samma problem, och undrade därför – enligt min tolkning – om du faktiskt menade JavaScript-ramverket React (som jag länkade till) eller något annat React.

Då hade jag förväntat mig antingen ”Ja, det stämmer!” eller ”Nej, jag menar: …” som svar, men istället kom ett svar som gjorde mig ännu mer förvirrad över vad tråden handlar om. Ursäkta min tröghet!

Hehe Din tröghet, kanske hade varit bättre om jag var tydligare

Jag menar teman som är gjorda med React JS som grund. Vanliga HTML teman går också bra, får anpassa mer bara.

Visa signatur

Computer: Windows 10, 64-bit, Intel i9 - 10850K, Asus Rog MAXIMUS XII HERO (WI-FI), 32GB RAM, Asus RTX3070

Game control: Home Cockpit, Keyboard, Saitek Pro Flight X-56 Rhino H.O.T.A.S. 

Permalänk
Medlem

https://madewithreact.com/

Här kanske du kan hitta inspiration?

Visa signatur

WS: R7 2700x | RTX 2070S | Corsair AX860W | Lian Li PC-O11 Dynamic
Unraid: R7-2700X | GTX1050 | 3U chassi med 20 diskplatser
Servrar: 3x NUC 10 i5 ESX-kluster