PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

Om du har fått återbetalningen så är konsolen din. De kommer inte kräva tillbaka den och de kommer heller inte dra ditt kort på nytt då de inte har rätt till det. Så grattis till din gratis konsol.

Ett tillägg till det här. Du kan ringa till dem och be dem dra på ditt kort. Har din bank tvåfaktorsautentisering så kommer dragningen nekas per automatik. Amazon Sverige saknar möjlighet att skicka en faktura på ett köp som redan är betald och registrerad också.

Nej jag betalade för den, men fanns folk som avbröt sina ordrar och hämtade ut sina PS5:or hos ombudet fastän det stod i mailen Amazon skickade att man inte skulle göra det om man begärt återbetalning. Inte sugen att åka dit för stöld, inte värt risken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Du får ju trycka in specifikt vad du vill att den ska uppdatera. T.ex. ”slut i lager”. Så om den texten ändras på sidan får du en notis. Använd dig av google chrome också så du kan ha den som en extension. Då kan man uppdatera varje 5 sek. På youtube finns tutorials så det är bara att söka upp.

Var femte? Det var snålt 😆 skämt å sido.

Måndag eller Tisdag tror jag.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

någon som vet om webhallen tänker ha ett ps5 dropp till alla som har bokat denna vecka eller tror ni dem kommer flytta på det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teoman lll:

någon som vet om webhallen tänker ha ett ps5 dropp till alla som har bokat denna vecka eller tror ni dem kommer flytta på det

Vem vet. Jag tror att vi får se en lite större leverans kommande vecka.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Skrivet av fue:

Vem vet. Jag tror att vi får se en lite större leverans kommande vecka.

Man kan alltid hoppas iallafall!😅👍🏼 försökt få tag i ett sen release men har gått sådär hittills🙄 va även ett tag påväg att betala för ett överprisat på fb för att få lägga vantarna på ett, men det sunda förnuftet tog över men tålamodet börjar tryta😅😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svartp3ppar:

Man kan alltid hoppas iallafall!😅👍🏼 försökt få tag i ett sen release men har gått sådär hittills🙄 va även ett tag påväg att betala för ett överprisat på fb för att få lägga vantarna på ett, men det sunda förnuftet tog över men tålamodet börjar tryta😅😂

I veckan så får vi tag en! Let's hope!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

Har nyligen också börjat snoka efter ett ps5. Vad får er att tro att det kommer finnas att köpa nästa vecka? Ni som har varit med länge, hur snabb måste man vara med att beställa när det kommer in nya leveranser? Bör jag ställa klockan tidigt på måndag?

Permalänk
Skrivet av johnnyhobo:

Har nyligen också börjat snoka efter ett ps5. Vad får er att tro att det kommer finnas att köpa nästa vecka? Ni som har varit med länge, hur snabb måste man vara med att beställa när det kommer in nya leveranser? Bör jag ställa klockan tidigt på måndag?

Det går på minuter ifrån det att dem släpper, många har notifikationer på så att det plingar till direkt när dem släpper.
Det har inte varit något större släpp på länge utöver det elgiganten lottade ut.

Det har kommit ut massa bundles och FIFA 22 är ute nu så det borde dimpa ner en del konsoler nu från leverantörerna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av johnnyhobo:

Har nyligen också börjat snoka efter ett ps5. Vad får er att tro att det kommer finnas att köpa nästa vecka? Ni som har varit med länge, hur snabb måste man vara med att beställa när det kommer in nya leveranser? Bör jag ställa klockan tidigt på måndag?

Nej, släppen har varit förmiddagar efter 10 och mellan 14-16. Svårt att säga exakt när. Och om det är ens imorgon. Som expressen säger. Fifa runt hörnet och att NoN släppt nya bundles med kontroller eller spel.

Skrivet av Expressen:

Det går på minuter ifrån det att dem släpper, många har notifikationer på så att det plingar till direkt när dem släpper.
Det har inte varit något större släpp på länge utöver det elgiganten lottade ut.

Det har kommit ut massa bundles och FIFA 22 är ute nu så det borde dimpa ner en del konsoler nu från leverantörerna.

Like he said.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Fick precis att order plockas från Retrospelbutiken 🥳🥳

Hoppas verkligen att alla ni som letar efter ett får tag i ett. ❤

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Fick precis att order plockas från Retrospelbutiken 🥳🥳

Hoppas verkligen att alla ni som letar efter ett får tag i ett. ❤

Snabbt! Kul! Hoppas andra användaren också får sitt också haha.

Är det idag det släpps tro.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Snabbt! Kul! Hoppas andra användaren också får sitt också haha.

Är det idag det släpps tro.

Jo jag hoppas verkligen det. Och alla som verkligen vill ha ett för att spela på.

Har själv en kompis som letar efter ett så hoppas på drop i veckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Fick precis att order plockas från Retrospelbutiken 🥳🥳

Hoppas verkligen att alla ni som letar efter ett får tag i ett. ❤

Najs! Undrar om de fick leverans idag då. När beställde du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av danneee:

Najs! Undrar om de fick leverans idag då. När beställde du?

Jag beställde i fredags runt 15:50.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Snabbt! Kul! Hoppas andra användaren också får sitt också haha.

Är det idag det släpps tro.

Kollade med honom precis och han har också fått ett skickat 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Kollade med honom precis och han har också fått ett skickat 😀

Haha! Galet kul för er! Så avis!!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Haha! Galet kul för er! Så avis!!

Ja man ska inte klaga, men är lite smågrinig över att jag betalade överpris, speciellt om det blir ett drop i veckan

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Haha! Galet kul för er! Så avis!!

Jag har distill igång fortfarande så jag kan försöka hjälpa till att uppdatera tråden med 😀👍

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Jag har distill igång fortfarande så jag kan försöka hjälpa till att uppdatera tråden med 😀👍

Samma här 😁

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Jag har distill igång fortfarande så jag kan försöka hjälpa till att uppdatera tråden med 😀👍

Kör ni distill på hela sidan eller bara en specifik del? Tänker om någon har erfarenhet av ett lyckat "distill-fynd"

Permalänk
Medlem
Skrivet av emil0101:

Kör ni distill på hela sidan eller bara en specifik del? Tänker om någon har erfarenhet av ett lyckat "distill-fynd"

Jag kör distill på del av sidan. Så väljer in rutan med " ej i webblager " t.ex. så reagerar distill så fort den knappen ändras.

På netonet's nya bundles har jag bara makerat in " Bevaka Produkt".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zarzung:

Jag kör distill på del av sidan. Så väljer in rutan med " ej i webblager " t.ex. så reagerar distill så fort den knappen ändras.

På netonet's nya bundles har jag bara makerat in " Bevaka Produkt".

Same same

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Det med distill är riktigt grymt ! Hur får man PS5 på amazon att bli en länk med en PS5 endast och inte alla tillbehören osv ? någon som kanske vet?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Skrivet av adi12:

Dessa borde väl vara konsoler de får in utöver de som redan bokat i butik? Eller tror ni det är värt att dubbelboka om möjligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitelight:

Dessa borde väl vara konsoler de får in utöver de som redan bokat i butik? Eller tror ni det är värt att dubbelboka om möjligt?

Tror de fördelar så att lite hamnar på webblager

Edit: Jag beställde, om jag får webbhallen samtidigt som från retrospelsbutiken så skickar jag tillbaka den. De tog ändå en premie på 700kr.

Permalänk
Skrivet av Huttius:

Tror de fördelar så att lite hamnar på webblager

Edit: Jag beställde, om jag får webbhallen samtidigt som från retrospelsbutiken så skickar jag tillbaka den. De tog ändå en premie på 700kr.

Ok. Jag har förbokat i webhallens butik och fick då uppskattad leverens till november 😦. Funderar därför om det kan vara vettigare att beställa online nu… men det är nog ingen som vet 🤷‍♂️

Permalänk
Medlem
Skrivet av adi12:

Tack!! Jag beställde iaf nu så får vi väl se vad leveranstiden blir.

Permalänk

Då har man lagt in en bokning på webhallen också. Får väl se vilken jag behöver avboka mellan dem och Ginza

Permalänk
Medlem

Dras pengarna nu från webhallen? eller vid leverans?

står ju dock Beställningsvara i deras lager information. Försöker de snake:a och få till lite orderar..

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W