Secretlab TITAN 2020 Series: Cookies & Cream

Permalänk
Medlem

Secretlab TITAN 2020 Series: Cookies & Cream

Då jag bestämt mig för att uppgradera till 2022 versionen av den här stolen försöker jag nu sälja denna även om den endast är 3 månader gammal och fungerar utan några klagomål om dess funktion.

Så, lite mer information om stolen. Det är definitivt den bästa stolen jag haft hittills med många möjligheter till att ställa in armstöden, ryggen och inom den, justerbar ländryggsstöd.

Jag hade önskat att få sålt stolen för 3200kr (Original pris 4000kr) då den är väldigt lätt använd utan några tecken på användning men jag förstår om det inte är tillräckligt för många så startbudet ligger på 2500. Jag håller annonsen igång tills den 15:e (runt kl:20 kanske).

Något jag också kan nämna att eftersom stolen är helt uppmonterad och att jag slängt förpackningen så är det inte något som kan skickas med posten men, så länge som du är villig att komma överens om en dag bör jag kunna komma med stolen till dig (i Östergötland).

Om ni vill läsa mer om stolen så finns info här Secretlab TITAN 2020 Series: Cookies & Cream

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag kan erbjuda 2500 med upphämtning. (Bor i Norrköping)
Kan hämta den idag alt. någon kväll nästa vecka om det är intressant.

Mvh

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI | Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Nitro+ | Noctua NH-D15 chromax.black | DeepCool PX1000G 1000W ATX 3.0 | be quiet! Dark Base 900 Orange | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Flare X | Logitech G502 X LIGHTSPEED | ASUS ROG Strix Scope II 96% Wireless | HyperX Cloud III Wireless

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 3000 med upphämtning, bor i linköping. Kan hämta närsom i stor sett.

Visa signatur

I/O is everything !

Permalänk
Medlem

En snabb uppdatering på annonsen.
Budet ligger just nu på 3000kr från @Nuub.

Jag tänker ha öppet annonsen till i alla fall runt 17-18 ikväll och om någon hade velat komma med fler bud låter jag budgivningen hålla på tills det lugnat sig även om det går över 3200kr.

Permalänk
Medlem

Sista uppdateringen.
Avslutar annonsen nu vid 17 då budet nått 3200kr.
Om någon vill bjuda högre är det bara att höra av sig innan dess.

Permalänk
Medlem

Kan väl bjuda 3300kr

Visa signatur

I/O is everything !

Permalänk
Medlem

Men det är mitt sista bud

Visa signatur

I/O is everything !

Permalänk
Medlem

3400

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI | Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Nitro+ | Noctua NH-D15 chromax.black | DeepCool PX1000G 1000W ATX 3.0 | be quiet! Dark Base 900 Orange | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Flare X | Logitech G502 X LIGHTSPEED | ASUS ROG Strix Scope II 96% Wireless | HyperX Cloud III Wireless

Permalänk
Medlem

Jag avslutar budgivningen där.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.