Grafikkort Geforce gtx 1060 6gb, Geforce gtx 1070 ti 8gb, Geforce gtx 1080 ti 8gb

Permalänk
Medlem

Grafikkort Geforce gtx 1060 6gb, Geforce gtx 1070 ti 8gb, Geforce gtx 1080 ti 8gb

Söker något av grafikkorten jag skrivit i rubriken eller liknande. Jag bor i västervik men kan tänka mig att få kortet skickat av en seriös säljare.
Kan även vara intresserad av andra kort i ungefär samma kaliber. Ska främst användas för att spela Counter Strike GO med men även lite andra spel. Jag kan betala snabbt och smidigt om vi kan komma överens om ett pris där båda parter är nöjda. Jag är inte intresserad av pris över 3500kr.
Maila mig gärna om ni har något att erbjuda på jimmy_mansson@hotmail.com
Prisklassen jag tänkt mig är mellan 1500kr - 3500kr beroende på vilket kort ni har och hur smidig affär vi kan göra.
Hör av er!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Jag har ett asus dual oc 6gb jag köpte på tradera 2018. Kortet var RMA och har reparerats. Inte haft några problem alls med det under de ca 3 åren jag ägt det. Bor I malmö men kan skicka med originalkartong och lite emballage och ytterkartong om du betalar frakten. Skicka PM om du är intresserad.

Permalänk
Medlem

Har mailat!