Permalänk
Medlem

RX5700XT Liquid Devil

Säljer mitt 5700xt Liquid Devil. Jag trodde jag skulle kunna sätta på ett raijintek morpheus 8057 heatpipe vga cooler black, som ska passa till alla 5700kort, men det passade inte.

OBS
Då jag öppnade kortet så måste thermal padsen bytas innan användning! Har ej kunnat testa kortet då jag inte har vattenkylning hemma. Återbetalar naturligtvis allt om det mot förmodan inte skulle funka efter att man bytt thermal pads och testat kortet.

Tänker mig budstart på 5000:- och tänker att jag avslutar på fredag vid 20:00 med 5min anti-snipe
Vänligen lämna bud i tråden och inte via PM.
Säljer till vem jag vill och om jag är nöjd med slutbudet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

5 500 kr + frakt

@Darun79 - Förstår inte riktigt vad du försöker förklara i annonsen.
Du har tagit bort vattenblocket från gpun och den saknar nu thermal pads?

Visa signatur

| i9 10850k @ 5.2Ghz | Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME WATERFORCE WB |
| MSI Z590 MPG Carbon EK X | Phanteks Revolt Pro 1000W |
| 16GB 8x2 Kingston HyperX Predator DDR4 @ 3466Mhz |
| Lian Li PC-O11 Dynamic XL | x2 Samsung 970 EVO 500GB, raid 0|
| Samsung 860 EVO 250GB | Custom water loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av luki3:

@Darun79 - Förstår inte riktigt vad du försöker förklara i annonsen.
Du har tagit bort vattenblocket från gpun och den saknar nu thermal pads?

Jag tog bort vattenblocket och skulle installera luftkylning. Då den inte passade satte jag tillbaka vattenblocket tillfälligt utan att fixa till thermal padsen för jag funderade hur jag skulle göra (sälja den eller skaffa vattenkylning). Så just nu är det typ pads på 50%.
Så den som köper måste ta bort vattenblocket och fixa till padsen innan man kör den i datorn. Vet inte om det var en bättre förklaring :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darun79:

Jag tog bort vattenblocket och skulle installera luftkylning. Då den inte passade satte jag tillbaka vattenblocket tillfälligt utan att fixa till thermal padsen för jag funderade hur jag skulle göra (sälja den eller skaffa vattenkylning). Så just nu är det typ pads på 50%.
Så den som köper måste ta bort vattenblocket och fixa till padsen innan man kör den i datorn. Vet inte om det var en bättre förklaring :/

Super tydligt!
Mitt bud kvarstår i alla fall, 5 500kr + frakt

Visa signatur

| i9 10850k @ 5.2Ghz | Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME WATERFORCE WB |
| MSI Z590 MPG Carbon EK X | Phanteks Revolt Pro 1000W |
| 16GB 8x2 Kingston HyperX Predator DDR4 @ 3466Mhz |
| Lian Li PC-O11 Dynamic XL | x2 Samsung 970 EVO 500GB, raid 0|
| Samsung 860 EVO 250GB | Custom water loop

Permalänk
Medlem

Budar 5600 + frakt.
Erbjuder även köp nu (giltig till nästa bud alternativt till 24:00 i natt) på 6000+ frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morax:

Budar 5600 + frakt.
Erbjuder även köp nu (giltig till nästa bud alternativt till 24:00 i natt) på 6000+ frakt.

@Darun79 - Du får nog inget bättre pris än 6 000kr + frakt

Visa signatur

| i9 10850k @ 5.2Ghz | Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME WATERFORCE WB |
| MSI Z590 MPG Carbon EK X | Phanteks Revolt Pro 1000W |
| 16GB 8x2 Kingston HyperX Predator DDR4 @ 3466Mhz |
| Lian Li PC-O11 Dynamic XL | x2 Samsung 970 EVO 500GB, raid 0|
| Samsung 860 EVO 250GB | Custom water loop

Permalänk
Medlem

hmm ska fundera en liten stund... köpte för överpris (7600:-) för en och en halv månad sedan så svider lite att sälja för 6000:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darun79:

hmm ska fundera en liten stund... köpte för överpris (7600:-) för en och en halv månad sedan så svider lite att sälja för 6000:-

@Darun79 - Jag kanske missuppfattar ditt budskap i ditt senaste inlägg och jag har absolut ingenting att göra med ditt beslut att sälja kortet eller ej.
Med det sagt, om du är under uppfattningen att kortet är värt nära priset du tidigare betalat så ser jag situationen på detta sättet:
Kortet är begagnat, du har försökt monterat en ny kylare utan att bekräfta att kortet fungerar efter och garantin gäller inte längre efter din lilla operation.

6 000 kr är för mycket att betala för kortet i min mening, så ta till dig det om du hoppas få mer deg för kortet.

Visa signatur

| i9 10850k @ 5.2Ghz | Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME WATERFORCE WB |
| MSI Z590 MPG Carbon EK X | Phanteks Revolt Pro 1000W |
| 16GB 8x2 Kingston HyperX Predator DDR4 @ 3466Mhz |
| Lian Li PC-O11 Dynamic XL | x2 Samsung 970 EVO 500GB, raid 0|
| Samsung 860 EVO 250GB | Custom water loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av luki3:

@Darun79 - Jag kanske missuppfattar ditt budskap i ditt senaste inlägg och jag har absolut ingenting att göra med ditt beslut att sälja kortet eller ej.
Med det sagt, om du är under uppfattningen att kortet är värt nära priset du tidigare betalat så ser jag situationen på detta sättet:
Kortet är begagnat, du har försökt monterat en ny kylare utan att bekräfta att kortet fungerar efter och garantin gäller inte längre efter din lilla operation.

6 000 kr är för mycket att betala för kortet i min mening, så ta till dig det om du hoppas få mer deg för kortet.

Haha det enda jag menar är att det svider att förlora pengar på ett kort jag inte ens kunnat använda. Med tanke på att köparen måste fixa med padsen är antagligen 6000:- ett bra pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morax:

Budar 5600 + frakt.
Erbjuder även köp nu (giltig till nästa bud alternativt till 24:00 i natt) på 6000+ frakt.

Vinnande "köp nu". Låter annonsen stå kvar tills jag fått tag i köparen

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.