köpte resident evil 2 på tradera. fastnar vid 97%

Permalänk

köpte resident evil 2 på tradera. fastnar vid 97%

köpte resident evil 2 till ps 4 på tradera. dels tog det en vecka innan spelet skickades, sen var det inslaget i vanligt presentpapper så själva fodralet var helt repigt och sånt. spelet låg löst och skvalpade runt i den med. och när jag försöker installera spelet så fastnar installationen på 97%. har tagit bort skivan, satt i, försökt installera om flera gånger nu. fastnar på 97%.

iallfall så.. hur gör man vid en tvist på tradera? ska jag skriva till personen och fråga om spelet funkade för hen? dom kommer ju uppenbarligen säga att "jo de gjorde det". eller hur gör man?

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Avstängd

Tradera ger ju typ alltid rätt till köparen. Är skivan repig?

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Tradera har väl nån färdig process för tvister, tror jag?

Men en tips är att du testar att putsa skivan med tandkräm. Gammalt knep som jag haft mycket framgång med. Använd inte sån där tandkräm med små korn i bara

Visa signatur

---

Permalänk
Skrivet av Gorian:

Tradera har väl nån färdig process för tvister, tror jag?

Men en tips är att du testar att putsa skivan med tandkräm. Gammalt knep som jag haft mycket framgång med. Använd inte sån där tandkräm med små korn i bara

det funkade . nu startade spelet haha. efter en timmes provning. tack!

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred