Permalänk
Medlem

LCD till laptopen - köpa i EU?

Råkade tappa min kära Thinkpad X1 i golvet från dryga metern. Såklart den landade på skärmen och sidan av skärmen, så nu har jag bara 2/3 som går att använda...

Har redan vart inne på https://www.laptopscreen.com/English/model/Lenovo/THINKPAD+X1...

Men de skeppar från Britannien som tyvärr inte är med i EU-tullregionen längre. Moms/Tull/Postavgifter sånt slipper jag gärna

Letar efter något bra ställe att inhandla en ny skärm, som gärna ska vara inom EU. Nån som har ett bra tips?

Har letat lite själv såklart, men en del ställen verkar vara småskumma. Betalar gärna med PayPal t.ex. istället för att lämna ut mina kreditkortsuppgifter.

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk
Medlem
Skrivet av orginallinus:

Råkade tappa min kära Thinkpad X1 i golvet från dryga metern. Såklart den landade på skärmen och sidan av skärmen, så nu har jag bara 2/3 som går att använda...

Har redan vart inne på https://www.laptopscreen.com/English/model/Lenovo/THINKPAD+X1...

Men de skeppar från Britannien som tyvärr inte är med i EU-tullregionen längre. Moms/Tull/Postavgifter sånt slipper jag gärna

Letar efter något bra ställe att inhandla en ny skärm, som gärna ska vara inom EU. Nån som har ett bra tips?

Har letat lite själv såklart, men en del ställen verkar vara småskumma. Betalar gärna med PayPal t.ex. istället för att lämna ut mina kreditkortsuppgifter.

Har du kikat med Lenovo själva? Dom har iaf haft en aktör som står för reservdelar tidigare som man kunde beställa av, minns dock inte vad dom heter.

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO