Fredagsfokus 24: Spelhösten med FZ-Calle

Permalänk
Melding Plague

Fredagsfokus 24: Spelhösten med FZ-Calle

SweClockers gästas av FZ:s chefredaktör Calle som pratar om spelhösten, spelmässornas framtid, Steam Deck och de nya konsolerna.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Har Calle sagt upp sig? Han verkar lite "off", och nästan kamera-ovan? Det släppte mot slutet helt klart dock. Intressant med fz-folk i panelen, kul med lite cross-office!

Edit: jaha... den missade jag!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag gillar hur oseriös Calle blivit sen han bytte jobb.

Permalänk
Medlem

Mysig studio och att sitta ner bekvämt.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Yaaay Spiken <3

Visa signatur

UT2k4. för dina barns skull

Permalänk
Surdeg 🍞
Skrivet av Printscreen:

Har Calle sagt upp sig? Han verkar lite "off", och nästan kamera-ovan? Det släppte mot slutet helt klart dock. Intressant med fz-folk i panelen, kul med lite cross-office!

Hehe, var lite ringrostig efter en lång, skön semester. Sen känns det nästan som man försöker skärpa sig lite när man är hos Sweclockers

Edit: jaha... den missade jag!

Skrivet av Aloysius:

Jag gillar hur oseriös Calle blivit sen han bytte jobb.

När var jag seriös?

Skrivet av IceMan(FZ):

Yaaay Spiken <3

Bästa Iceman!

Visa signatur

Poddar i Virtuellt-Veckan med Victor Leijonhufvud - https://virtuellt.nu

Permalänk
Medlem

Frågan om att använda Steam Deck:en som en vanlig dator med tagentbord, mus och skärm inkopplat? Det är precis vad som jag anser är lite av "the hidden gem" med den här. Att jag ens kan använda den som en vanlig dator.

Sett från specsen så ser jag inte vad som skulle hålla användare borta från att använda den här som en dator när det enda du behöver är typ en webläsare för att kunna göra dina ärenden idag.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Inaktiv

Första halvan hade ganska sömnig energi men ni kom igång bra i andra.

Ang YouTube/Netflix på Switchen tycker jag det är sjukt överflödigt. Visst, det hade varit mer logiskt att det funnits vid det här laget än inte men är det något jag känner att man inte behöver så är det ännu en enhet att glo YouTube på.