Permalänk
Medlem

Delvis byggt AM4 Dator

Sälja ett combo av Chassi, Moderkort och PSU som blev kvar efter senaste uppdatering.

sälja helst allttillsammans men om det finns flera som vill har olika grejer så kan jag sälja det seperat.

kan sickas men föredrar hämtning/möte om möjligt.

chassin är ett Fractal Design Meshify C Mini Dark TG.

moderkortet är ett MSI B450M Mortar Titanium.

PSU:n är ett Corsair RM850.

kvitto för Chassin och Moderkortet finns men PSU:n har några år på naken men funka felfritt men har inget kvitto till det.

skulle det finnas interesse så kan jag lägga till ett ASUS PCE-AC68 AC1900 nätverkskort i det helå också för 200 kr extra.

Originalkartongen till Chassin och PSU:n finns.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

PSU 400kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Charon242:

PSU 400kr + frakt

datorn är tyvärr redan såld och ska plockas upp imorgon. lämna bara uppe anonsen ifall det kommer nåt emellan. men hör av mig i fall det ändra sig.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/