3x Qnix QX2710 - Endast panel + 2x DVI-D till DP adapter

Permalänk
Medlem

3x Qnix QX2710 - Endast panel + 2x DVI-D till DP adapter

3x Qnix QX2710 Strippade paneler 1440p IPS 120Hz (OC) Endast DVI-D
Obs. inga stativ/fötter, endast paneler med VESA mount.

Pris 400kr styck

Har också 2x VisionTek DVI-D till DP adapter. Fungerar för 120Hz
Pris 150kr st. Säljes endast med skärmarna

Kan hämtas nära Mariatorget i Stockholm

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Klarar VisionTek-adaptrarna verkligen 1440p 120 Hz? Sitter själv med qnix-skärm och adapter som glappar. Är intresserad av en adapter om det inte är så att gränsen går vid 1080p 120 Hz alternativt 1440p 60 Hz.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

Klarar VisionTek-adaptrarna verkligen 1440p 120 Hz? Sitter själv med qnix-skärm och adapter som glappar. Är intresserad av en adapter om det inte är så att gränsen går vid 1080p 120 Hz alternativt 1440p 60 Hz.

De klarar 1440p 120 Hz. Jag har däremot inte riktigt lust att sälja adaptrarna lösa, utan säljer dem med skärmarna. Gjorde inte det helt klart som jag har formulerat annonsen :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doz3r:

De klarar 1440p 120 Hz. Jag har däremot inte riktigt lust att sälja adaptrarna lösa, utan säljer dem med skärmarna. Gjorde inte det helt klart som jag har formulerat annonsen :/

Ok! Men tack ändå för att du bekräftade, då vet jag vad adaptern klarar och kan köpa en på annat håll

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

Om du inte får några lokala bud så är jag intresserad av att köpa alltihop om du kan tänka dig att skicka

edit* Hoppsan, var för snabb. Läste att det var 2st, jag är bara intresserad av två paneler och två adaptrar.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Tjena! Bra intresserad i hela paketet! Kanske ska till sthlm på söndag. Får veta imorgon. Håller dig uppdaterad. Mvh Max

Permalänk
Medlem
Skrivet av Migget:

Tjena! Bra intresserad i hela paketet! Kanske ska till sthlm på söndag. Får veta imorgon. Håller dig uppdaterad. Mvh Max

Låter fint

Permalänk
Medlem

Hej! Blev ändrade planer. Är fortfarande väldit intresserad. Dock så skulle det bli av vid löning först. Så hittar du någon annan som vill ha paketet tidigare, kör. Annars så borde vi höras mot slutet på månaden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Migget:

Hej! Blev ändrade planer. Är fortfarande väldit intresserad. Dock så skulle det bli av vid löning först. Så hittar du någon annan som vill ha paketet tidigare, kör. Annars så borde vi höras mot slutet på månaden.

Alright

Permalänk

Hur många döda pixlar har vardera skärm?

Visa signatur

RTX 3070 • 34GK950F

Permalänk
Medlem

Hej finns någon skärm kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cooljeppe3:

Hur många döda pixlar har vardera skärm?

Skrivet av Edgar:

Hej finns någon skärm kvar?

De finns kvar, jag håller på att felsöka dem då de plötsligt började visa artefakter. Jag tror att det bara är kontakten som inte kommer in ordentligt i gfx pg.a. pci plattorna. Jag återkommer när jag kollat upp det

Permalänk
Medlem

Alright, får dem inte att fungera ordentligt(Jag har inte testat mycket) så skänker dem till någon som vill felsöka.

https://www.sweclockers.com/marknad/202969-3x-qnix-qx2710-27-...

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.