Permalänk
Medlem

Asus RTX 3080 TUF Gaming OC

Hej, jag säljer ett 3080 i toppskick. Alla tillbehör, samt kvitto och garanti finns. Kortet är inte inte hash rate limited. Har använts sparsamt i spelriggen i sex månader, dvs jag har inte minat med kortet. Säljes pga uppgradering. Kan frakta om du förskottsbetalar och även står för fraktkostnad.

Pga Sweclockers regler för försäljning av bristvaror informerar jag härmed om att jag kommer bara sälja när ett bud inkommit som jag känner mig ok med.

Vh Jörgen

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack för ditt bud! Jag hoppas kunna avsluta försäljningen på någon dag.

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk

Kan bara informera dig om att du förbrukat din chans att sälja det igen inom ett halvår. Jag la ut en bytesannons för mitt MSI 3080, ingen nappade. Sen la jag ut ett 3060. Den godkändes inte för att jag redan haft en annons ute med en bristvara.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Kan bara informera dig om att du förbrukat din chans att sälja det igen inom ett halvår. Jag la ut en bytesannons för mitt MSI 3080, ingen nappade. Sen la jag ut ett 3060. Den godkändes inte för att jag redan haft en annons ute med en bristvara.

Jag tycker det är en besvärlig situation ovkså med scalpers och bristvaror så jag förstår sweclockers vilja att göra något, trots att det är lite begränsande när man ska sälja något och egentöigen vill undvika budgivning. Om jag inte får sälja här så finns ju alltid blocket, och där får jag ändå mest begagnade prylar sålt så det spelar nog inte superstor roll på det hela taget.

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Medlem

12000:- hämtar.

Visa signatur
Permalänk

Nej. Ville bara informera dig om att även fast du inte säljer det får du inte lägga upp det igen.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Nej. Ville bara informera dig om att även fast du inte säljer det får du inte lägga upp det igen.

Jag är med

Skrivet av MALmen:

Thankyou!

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Medlem

12600+frakt

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt tyvärr. Tack för era bud!

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

There are two kinds of people. People you drink with and people who make you want to drink.