Surface pen som funkar till en Surface Go

Permalänk

Surface pen som funkar till en Surface Go

Som rubriken. Priset är ett förslag.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 200 + frakt kan mötas på centralen i sthlm om 2v då jag ändå ska åka söderut ifall det passar bättre. Men är nog enklare att skicka oavsett.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk

Har en orginal-penna till min Surface Pro 3 (som jag spräckt skärmen på). Pennan är mer eller mindre oanvänd, men vet inte om den funkar till en Go? Intresserad av byte mot din Kinect 2.0-sensor från din andra annons (skulle den funka med en Xbox One X?). Finns i Farsta.

Permalänk
Skrivet av LittleBobbyTables:

Har en orginal-penna till min Surface Pro 3 (som jag spräckt skärmen på). Pennan är mer eller mindre oanvänd, men vet inte om den funkar till en Go? Intresserad av byte mot din Kinect 2.0-sensor från din andra annons (skulle den funka med en Xbox One X?). Finns i Farsta.

Jag gör gärna ett byte rakt av och kan cykla förbi nån dag om du har möjlighet att kolla vad det är för modell på pennan? Det finns en som bara funkar med surface pro 3 och en som funkar med fler datorer.

Permalänk
Skrivet av Wastafari:

Budar 200 + frakt kan mötas på centralen i sthlm om 2v då jag ändå ska åka söderut ifall det passar bättre. Men är nog enklare att skicka oavsett.

Det låter som att du läste det som en säljes-annons, eller är det jag som läser fel? I så fall är jag intresserad.

Permalänk
Skrivet av monkeybrother:

Jag gör gärna ett byte rakt av och kan cykla förbi nån dag om du har möjlighet att kolla vad det är för modell på pennan? Det finns en som bara funkar med surface pro 3 och en som funkar med fler datorer.

Det är modellen som heter "Surface Pen with two side buttons"

Enligt Microsoft* så stödjer den "Surface Go/Surface Go 2" med följande features:

Supports pen and inking: Yes, with 4096 pressure points
Bluetooth connectivity: Yes
Magnet attach: No
Tilt: No

* https://support.microsoft.com/en-us/surface/identify-your-sur...

Permalänk
Skrivet av LittleBobbyTables:

Det är modellen som heter "Surface Pen with two side buttons"

Enligt Microsoft* så stödjer den "Surface Go/Surface Go 2" med följande features:

Supports pen and inking: Yes, with 4096 pressure points
Bluetooth connectivity: Yes
Magnet attach: No
Tilt: No

* https://support.microsoft.com/en-us/surface/identify-your-sur...

Låter bra! Skickar ett PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av monkeybrother:

Det låter som att du läste det som en säljes-annons, eller är det jag som läser fel? I så fall är jag intresserad.

ops, mybad japp, läste som säljes. eller blev alldeles till mig då jag precis köpt en surface Go och läste inte alls.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.