Permalänk

Creative Sound BlasterX AE-5

Då jag gått ner till mItx har jag inte längre plats för mitt ljudkort. Tillbehören som medföljer är de som syns på bild, vilket jag tror är alla som kom med.

När jag drog ur molex-kontakten poppade kortets kontakt ur sin plats. Den pressades försiktigt tillbaka med en tång. Jag har inte testat det sen dess men kan inte tro att det skulle finnas några problem. Om du har bra marknadsreferenser kan jag ge dig 3 dagar garanti och efterskottsbetalning om du har många bra.

Skickas i originalförpackning. En antistatpåse får inte plats, så den som köper får välja om den vill ha det enligt bild i förpackningen, eller om jag ska skära bort en del av packmaterialet för att få plats med antistatpåsen.

Budstart på 500kr. Bud och frågor i tråden. Annonsen avslutas den 18 eller när jag fått ett bud jag är nöjd med.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Lägger 500 då! borde inte va så svårt att löda fast kontakten

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk
Skrivet av filipandre:

Lägger 500 då! borde inte va så svårt att löda fast kontakten

Njae, den är ju inte av. Den poppade ju bara ut lite i sitt fäste så "el-ledningarna" är intakta. Tror inte ens du behöver löda något, tryckte ju tillbaka den så var bara något varsam när du sätter i kontakten så är det nog inga problem. Men testa att löda kan du ju göra. Bud noterat

Permalänk
Medlem

Bjuder 550kr + frakt

Permalänk
Skrivet av Perpetratorn:

Bjuder 550kr + frakt

Noterat!

Permalänk

600 +frakt

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk
Skrivet av filipandre:

600 +frakt

Noterat!

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.