ASUS ROG Zephyrus G15 - 15,6" | Ryzen 7 | 16GB | 1TB | RTX 3060 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

ASUS ROG Zephyrus G15 - 15,6" | Ryzen 7 | 16GB | 1TB | RTX 3060 | 165Hz | QHD

Kommer byta till en mindre Flow X13 gaming laptop och tänkte kolla om det finns intresse här för min Asus Zephyrus G15.

Kvitto kan skickas digitalt, 2021-03-31
Låda, laddare m.m allt som kom med finns kvar.

Kan skicka men föredrar upphämtning.
Finns i Solna/Huvudsta C.

Full spec finns på:
https://www.inet.se/produkt/1965869/asus-rog-zephyrus-g15-15-...

13500kr eller bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilken butik är den inköpt från?

Hur är ljudnivåerna om man bara surfar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Vilken butik är den inköpt från?

Hur är ljudnivåerna om man bara surfar?

Den är inköpt från Inet.

I stort sett ljudlös om man har profilen satt till ”Silent” och bara surfar eller gör andra lätta arbetsuppgifter.

Går även stänga av Boost mode i windows profilen för att få den ännu svalare. Den är dold per default men går att aktivera om man ändrar i Registry editor.

Permalänk
Medlem

Är klart sugen men det känns som det är så mycket erbjudanden nu så jag vågar knappt, även om din dator garanterat är bättre än de jag tittat på hittills och de som kommer komma på erbjudande, bortsett från att jag funderat på lite mer på en ultrabook med 16:10 då kanske osv.

Permalänk
Medlem

Jag är eventuellt intresserad. Hur upplevde du batteritiden? Funderar på att använda till både plugg och spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av LoLvizz:

Jag är eventuellt intresserad. Hur upplevde du batteritiden? Funderar på att använda till både plugg och spel

Snittar runt 8 timmar om man kör "iGPU mode" och stänger av Boost. Går även att ladda med en mindre USB-C laddare på 100W (Ingår ej) om man inte vill konka med originalladdaren.

Permalänk
Medlem

Sänker priset till 12000kr

Permalänk

Lägger bud på 11000 förutsatt att datorn inte är såld!

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.