PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aitaxarun:

Alltså det känns typ omöjligt. Satt o f5ade först inget o sem sekunden efter så fanns det. Gick igenom så snabbt som möjligt men va slut på en gång.
Förstår verkligen inte varför det här är ska vara ett bättre system än förbokningar.
Visst det tar tid men jag är ju då garanterad att få en.
Gnäll rant över

Håller helt med, blir så förbannat stressad över det här Vilda Västern-systemet...

Permalänk
Medlem

Hej,

Mitt första inlägg. Netonnet har fortfarande exemplar till salu. Jag har också precis lagt en beställning och fått orderbekräftelse! Ge inte upp!
Edit:
Betalsätt: Netonnet-kort

Lagt till betalsätt
Permalänk
Medlem
Skrivet av NovaTotalo:

Bull, var precis inne en minut innan du skrev och uppdaterade direkt efter. Sluta ljug

Skrivet av NovaTotalo:

Thats it, skiter i PS5 och Xbox nu. Ska det vara tal om sekunder för att inte Scalpers ska köpa upp allt så är jag inte sugen längre.

Skrivet av NovaTotalo:

Pratade precis med Netonnet, där har inte varit något släpp idag. Lite intressant också att vissa av kontona som lyckades knipa en gör sitt första inlägg på 11 år i denna tråden just här och nu.

Skrivet av NovaTotalo:

Netonnet är fan i mig helt otroliga, men det som gör det superskumt är att jag hade sidan uppe och uppdaterade den under tiden som "släppet" skulle ha skett. Men fick inte ens upp att den fanns i lager.
Detta är ett tecken, jag köper ett på Tradera istället. All hail scalpers.

Hörrödu surpelle. Nu har du haft väldigt många chanser igen. Hoppas du suttit och F5:at och inte sökt efter dyra på Tradera

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wescan:

Hörrödu surpelle. Nu har du haft väldigt många chanser igen. Hoppas du suttit och F5:at och inte sökt efter dyra på Tradera

: ) håller med fanns massa chanser gäller o vara aktiv här kolla minst 5 gånger i timmen och ej sluta kolla bara för någon butik har släppt fanns många möjligheter idag

Permalänk
Medlem

Jag våldförde mig på köpknappen varje minut i en timme innan jag kunde fullfölja köpet så ge inte upp.

Permalänk

Självklart får de in lager när jag sover efter nattjobb 😂
Försökte sen 13.53 men har aldrig sett något annat än "ej i webblager"

Permalänk
Medlem

En fråga till alla som beställde på Netonnet tog ni fri frakt eller express? för har för mig dem skickar alla samtidigt även fast man tog express förra släppet tog några express och betalade extra men dem fick sina skickade samtidigt som vanliga frakten men fick återbetald frakt när dem prata med kundservice

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

En fråga till alla som beställde på Netonnet tog ni fri frakt eller express? för har för mig dem skickar alla samtidigt även fast man tog express

Fri frakt! Har ingen brådska direkt..

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av ph0x:

Fri frakt! Har ingen brådska direkt..

Har för mig folk som beställde på Netonnet förra släppet tog express frakt och fick betala extra dem trodde dem skulle få sina snabbare men alla skickades samtidigt
men dem fick återbetalt när dem snackade med kundservice

Permalänk

Kan man trycka f5 medans man är i kundvagnen? eller ändras det bara om man är utanför?

Permalänk
Medlem

FYI: Elgiganten utlyste precis på Instagram att de kör sitt lotteri nästa vecka, med en ganska kul SW-meme!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gythor:

FYI: Elgiganten utlyste precis på Instagram att de kör sitt lotteri nästa vecka, med en ganska kul SW-meme!

Tydligt att det kommit en rejäl leverans till olika affärer i Sverige - Kjell & Company, Netonnet, nu Elgiganten... skönt om trycket börjar lätta lite.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

En fråga till alla som beställde på Netonnet tog ni fri frakt eller express? för har för mig dem skickar alla samtidigt även fast man tog express förra släppet tog några express och betalade extra men dem fick sina skickade samtidigt som vanliga frakten men fick återbetald frakt när dem prata med kundservice

Verkade vara nån bugg när jag beställde. Först fanns endast ett fraktalternativ att välja som kostade 299 kr, när jag försökte trycka igenom ordern kom det upp en ruta som sa "valt fraktalternativ är inte tillgängligt". Kunde dock backa och välja gratis frakt vilket funkade, den som väntar på något gott..

Permalänk
Medlem

Min orderstatus står Mottagen på Netonnet någon som fått annat? eller har ni samma

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

Min orderstatus står Mottagen på Netonnet någon som fått annat? eller har ni samma

Samma här, även fått orderbekräftelsen via mail.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

Min orderstatus står Mottagen på Netonnet någon som fått annat? eller har ni samma

Har samma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

Min orderstatus står Mottagen på Netonnet någon som fått annat? eller har ni samma

Beställde 13:05 och det står samma där, kanske är som folk skrev ovanför att dom skickas på samma gång

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

Min orderstatus står Mottagen på Netonnet någon som fått annat? eller har ni samma

Samma här

Permalänk
Medlem

Gratisfrakten från NoN brukar ta ca 4-5 dagar. De håller på grejjerna i 2-3 dagar innan de skickar.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-fire:

Gratisfrakten från NoN brukar ta ca 4-5 dagar. De håller på grejjerna i 2-3 dagar innan de skickar.

Min erfarenhet med NoN har alltid varit att dom skickat det samma dag eller dagen efter, aldrig 4-5 dagar faktiskt. Kanske beror på var man bor?

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Det stod 15 juni för om man skulle ta expressleverans. Jag tog fri frakt men ångrade mig. Kundsupporten verkar fullt upptagen. Undra om man vågar ändra på leveransen så inte köpet annulleras. 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrimar:

Det stod 15 juni för om man skulle ta expressleverans. Jag tog fri frakt men ångrade mig. Kundsupporten verkar fullt upptagen. Undra om man vågar ändra på leveransen så inte köpet annulleras. 😂

Det är ju helg nu ändå. Tror att det går lika fort med fri frakt. Låt det vara bara, handlar + - 1 dag.

Permalänk

Älskar att mailbevakningen skickar mail på mest meningslösa inläggen och aldrig när de faktiskt spelar roll. (Vet att de inte går att göra något åt det men jävligt irriterande). Missat typ 3 st utsläpp nu. Finns de något twitterkonto man kan följa o få instant notiser istället?

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Enderman:

Älskar att mailbevakningen skickar mail på mest meningslösa inläggen och aldrig när de faktiskt spelar roll. (Vet att de inte går att göra något åt det men jävligt irriterande). Missat typ 3 st utsläpp nu. Finns de något twitterkonto man kan följa o få instant notiser istället?

Jag har samlat en bookmarkfolder med direktlänkar till alla produkter, så kan man snabbt öppna alla i tabbar o kolla..

Webhallen, NetOnNet, Elgiganten, Mediamarkt, Power, Kjell & CO.. Sen vet jag inte fler seriösa som säljer till vanliga priser?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Sen kanske det går att göra en ny tråd med släpp-tips, som rensas ordentligt?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk
Skrivet av The Enderman:

Älskar att mailbevakningen skickar mail på mest meningslösa inläggen och aldrig när de faktiskt spelar roll. (Vet att de inte går att göra något åt det men jävligt irriterande). Missat typ 3 st utsläpp nu. Finns de något twitterkonto man kan följa o få instant notiser istället?

samma här 😩

Permalänk
Medlem

Min beställning från NoN är nu Redo att plockas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirtaboy:

Min beställning från NoN är nu Redo att plockas

När beställde du?

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Såg detta runt lunch på elgiganten;

Permalänk
Medlem
Skrivet av koiden:

Såg detta runt lunch på elgiganten;

https://i.postimg.cc/RCmSmjDm/elps55.png

Deras instagram har sedan en timme tillbaka ett inlägg att dert blir utlottning nästa vecka. Synkar inte riktigt med "release 11 juni"

Edit: när jag kollar deras hemsida nu står inget om 11/6. "Läs mer nedan" är tillbaka