XFX Radeon RX 5600 XT Thicc II Pro

Permalänk
Medlem

XFX Radeon RX 5600 XT Thicc II Pro

Hej på er!

Nytt kort på g till grabbens dator, så lägger ut en annons på det nuvarande.
Kortet i fråga är ett XFX Radeon RX 5600 XT Thicc II Pro HDMI 3xDP 6GB, inköpt på NetOnNet innan sommaren 2020. Kvitto och kartong finns.

Kortet fungerar klockrent och det har används stock och endast för spelande i ett välventilerad chassi - det har, med andra ord, haft ett lugnt liv. Har inte märkt någon coil whine alls, har dock inte legat med örat emot chassit.

Lägger startpriset på 3000kr så får vi se vart det landar.
Kan hämtas på plats eller på mitt jobb (Uppsala), alt skickas mot förskottsbetalning och med spårbar frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3000+ frakt

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

3400 plus frakt

Permalänk
Medlem

3500+ frakt

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Permalänk
Medlem

4100+ frakt

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

4200kr + frakt

Permalänk
Medlem

4300+frakt

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

Alla bud noterade

Nya kortet kommer ikväll, så tänkte testa att allt är ok och i så fall avsluta annonsen under morgondagen så kortet han hämtas/skickas under helgen.

Permalänk
Medlem

4400kr + frakt

Permalänk
Permalänk
Medlem

4600kr + frakt

Permalänk
Permalänk

5000 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lukas0120:

5000 + frakt

Noterat, och ledande bud. Fick precis meddelande av Budbee att de pga försening inte kan leverera paketet ikväll, riktigt dåligt stil Chattade med kundtjänst nu och det bästa de kan erbjuda är leverans imorgon mellan 17-18.

I och med att de flesta bud verkar vara + frakt har det förmodligen ingen praktisk betydelse för leveransen, kommer kunna skicka kortet under helgen oavsett. Föredrar dock att avvakta att göra affär tills jag är säker på att allt lirar som det ska med nya kortet, blir kaos här hemma annars

Permalänk
Skrivet av Dryad:

Noterat, och ledande bud. Fick precis meddelande av Budbee att de pga försening inte kan leverera paketet ikväll, riktigt dåligt stil Chattade med kundtjänst nu och det bästa de kan erbjuda är leverans imorgon mellan 17-18.

I och med att de flesta bud verkar vara + frakt har det förmodligen ingen praktisk betydelse för leveransen, kommer kunna skicka kortet under helgen oavsett. Föredrar dock att avvakta att göra affär tills jag är säker på att allt lirar som det ska med nya kortet, blir kaos här hemma annars

Det är ingen stress här så kolla så allt fungerar först isåfall. Kan tillägga att jag jobbar kväll så om man måste vara hemma vid leverans kan det bli lite problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lukas0120:

Det är ingen stress här så kolla så allt fungerar först isåfall. Kan tillägga att jag jobbar kväll så om man måste vara hemma vid leverans kan det bli lite problem

Det är lugnt, om kortet skickas med Postnord kan det hämtas ut när som hos ombud 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lukas0120:

5000 + frakt

Nu har nya kortet kommit och testats, allt grönt
Skickar PM

Permalänk
Medlem
Skrivet av loie:

4300+frakt

Skrivet av siglolmic:

4500kr bjudet

Skrivet av Denaca:

4600kr + frakt

Uppdaterar annonsen med att kortet är till salu fortfarande, personen med högsta budet swishade inte, slutade svara på PM och har nu lagt ut en köpesannons på 1080Ti istället. Tråkigt.

Lite konstig situation eftersom ni kanske hunnit köpa annat/planerad för annat. Ifall någon av er är intresserad fortfarande kan ni gärna uppdatera tråden med aktuell bud 😊 Annars lägger jag ut annonsen på nytt framåt kvällen troligtvis.

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är fortfarande intresserade

Permalänk
Medlem
Skrivet av Denaca:

Hej!

Jag är fortfarande intresserade

Kortet nu sålt till @Denaca 👍🏻
Tack alla för visat intresse!