Köpes - Miningpower (0,006504‬ ETH)

Permalänk

Köpes - Miningpower (0,006504‬ ETH)

Har minat med mitt grafikkort tiden min dator inte använts men har nu sålt av mitt grafikkort. Poolen (Ezil) jag använt mig av har en minimum-gräns på 0,05 ETH / 30 ZIL för utbetalningar och jag har endast 0.043496 ETH och 28.4474 ZIL.

Behöver alltså 0,006504 mer ETH och 1,5526 ZIL för att få det utbetalat.

Håller du på med mining och vill hjälpa en Sweclockare att få ut sina stålar, skicka gärna ett meddelande. Betalar DUBBLA marknadsvärdet (ca 280kr i skrivande stund) i förskott med Swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av IKEA Billy Bokhylla:

Har minat med mitt grafikkort tiden min dator inte använts men har nu sålt av mitt grafikkort. Poolen (Ezil) jag använt mig av har en minimum-gräns på 0,05 ETH / 30 ZIL för utbetalningar och jag har endast 0.043496 ETH och 28.4474 ZIL.

Behöver alltså 0,006504 mer ETH och 1,5526 ZIL för att få det utbetalat.

Håller du på med mining och vill hjälpa en Sweclockare att få ut sina stålar, skicka gärna ett meddelande. Betalar DUBBLA marknadsvärdet (ca 280kr i skrivande stund) i förskott med Swish.

Läs hela annonsen här

Flexpool? Finns säkert fler med gränsen 0.05 men tänkte iaf kolla.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Jag kan kolla på det ikväll, har aldrig minat zil men det kan inte va så svårt att fixa?

Minar med 60MH/s så det skulle ta 4-5 dagar att få ihop det

Permalänk
Skrivet av Daemon:

Flexpool? Finns säkert fler med gränsen 0.05 men tänkte iaf kolla.

Står i annonsen att han använder "ezil"

Permalänk

Hej allesammans! Verkar som att jag kommer få hjälp av en medlem redan. Tack för att ni visat intresse och ville hjälpa till men det verkar som att det löst sig redan.

Mvh, Mattias

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av IKEA Billy Bokhylla:

Hej allesammans! Verkar som att jag kommer få hjälp av en medlem redan. Tack för att ni visat intresse och ville hjälpa till men det verkar som att det löst sig redan.

Mvh, Mattias

Skönt att det löste sig, lite jobbigt det där med minimum withdrawal även fast anledning till det är vettig.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av DavidGustafssonnn:

Står i annonsen att han använder "ezil"

Ah, my bad, läste slarvigt. Det var för likt zil.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.