Permalänk
Medlem

Bästa strumpan som ej luddar

Hej!

Jag har köpt Frank Dandys strumpor i bambu som har fungerat kanon i många år. Dock så har dom senaste leveranserna har börjat ludda nåt otroligt. Var även i kontakt med deras kundtjänst ang detta, men inga förändringar hade gjorts med materialet enligt dom.
Det jag är ute efter är tunna svarta strumpor, är trött på att se ut som bigfoot efter jobbet
Kikat en del på funktions/sportstrumpor, men oftast har dessa någon fet Nike på sig blaffa el dylikt.

Någon som har tips på enkla, tunna och svarta strumpor som jag kan beställa?

Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falang:

Hej!

Jag har köpt Frank Dandys strumpor i bambu som har fungerat kanon i många år. Dock så har dom senaste leveranserna har börjat ludda nåt otroligt. Var även i kontakt med deras kundtjänst ang detta, men inga förändringar hade gjorts med materialet enligt dom.
Det jag är ute efter är tunna svarta strumpor, är trött på att se ut som bigfoot efter jobbet
Kikat en del på funktions/sportstrumpor, men oftast har dessa någon fet Nike på sig blaffa el dylikt.

Någon som har tips på enkla, tunna och svarta strumpor som jag kan beställa?

Tack!

Newbody har suveräna strumpor i mitt tyckte, om du har någon i närheten som säljer just nu! Brukar säljas av ungdomar och så för att få In pengar till föreningarna osv jag har både deras tunna och lite tjockare strumpor, verkar hålla för evigt och luddar inget o grymt sköna!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG // PSU: EVGA SuperNOVA G2 650W // MB: Asus ROG Strix B450-F Gaming // CPU: AMD Ryzen 7 2700 // GPU: Asus RTX 3080 TUF // Minne: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB // HDD: WD Green 2TB // SSD: Samsung 860 EVO 500gb x2 // Headset: Steelseries Arctis 7 // Mus: Glorious Model D// Keyboard: Steelseries M750 // Skärm: ViewSonic XG2402/Samsung G7 27" //

Permalänk
Medlem

Jag gillar helsyntet.. köpte ett gäng på HM någon gång och jag finner inga fel med dem.. håller formen, hygieniska/rena och blir inte för varma, torkar snabbt om man blir varm. Perfekt gymstrumpa i alla fall. I kallare väder kanske de inte riktigt håller värmen.

Var något liknande dessa men kanske inte exakt samma: https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0861851002.html

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falang:

Hej!

Jag har köpt Frank Dandys strumpor i bambu som har fungerat kanon i många år. Dock så har dom senaste leveranserna har börjat ludda nåt otroligt. Var även i kontakt med deras kundtjänst ang detta, men inga förändringar hade gjorts med materialet enligt dom.
Det jag är ute efter är tunna svarta strumpor, är trött på att se ut som bigfoot efter jobbet
Kikat en del på funktions/sportstrumpor, men oftast har dessa någon fet Nike på sig blaffa el dylikt.

Någon som har tips på enkla, tunna och svarta strumpor som jag kan beställa?

Tack!

Skrivet av Znappie:

Newbody har suveräna strumpor i mitt tyckte, om du har någon i närheten som säljer just nu! Brukar säljas av ungdomar och så för att få In pengar till föreningarna osv jag har både deras tunna och lite tjockare strumpor, verkar hålla för evigt och luddar inget o grymt sköna!

Kan intyga på Newbodys sockar. Använder nästan deras exklusivt nu för tiden. Har storlek 41-45 och de känns en aning småa emellanåt däremot, men tror mer det är på en från par-till-par basis snarare än varje socka. De går att beställa via deras hemsida ifall man inte har någon ungdom- eller sportorganisation som säljer. Då snackar jag om deras "Sport Ankle Socks".

Visa signatur

Processor: Intel i9 9900K @ 4,7Ghz kyld av Noctua NH-D15 | Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Ultra | RAM: G.Skill Trident Z 16GB 3200Mhz | Grafikkort: MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Chassi: Fractal Design Define S2 | PSU: Corsair RM750x | Hdd: Samsung 970 Evo 500GB & Seagate Barracuda 2TB |