Permalänk
Medlem

Rog Strix 3080 OC

Hej,

Har ett Rog Strix RTX3080 OC i oöppnad förpackning som jag säljer till högst bjudande. Jag hade normalt sätt använt detta kort själv men pga. tidsbrist och fokus på andra saker så har jag beslutat mig för att låta någon annan njuta av kortet istället.

Reserverar mig att sälja till vem jag vill och det behöver nödvändigtvis inte vara högst bud. Förutsätter att pengarna finns synliga på mitt konto innan jag räcker över kortet. Ingen retur, kvitto finns, bor i Stockholm - kan skickas med din egen valda fraktmetod på egen risk förutsatt att du betalar frakt.

Tar emot bud både på PM och i tråden, stänger budgivningen under morgondagen, 1:a april.

bud från 13 000.

/Justone

Läs hela annonsen här

Visa signatur

If practise makes perfect and no one is perfect why practise?

Permalänk
Medlem

14 000 kr + frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

15000kr+hämtar

Permalänk
Medlem

15500 + frakt

Permalänk
Medlem

15500 + hämtar

Permalänk
Medlem

Hej!

Läser igenom Väljer ut, kontaktar och stänger detta ikväll när jag är hemma.

Kollade lite snabbt nu på mobilen, utöver här i tråden så finns det 7-8 bud via PM. dem högre av dem på kring 14-15k så alla är medvetna.

Visa signatur

If practise makes perfect and no one is perfect why practise?

Permalänk
Medlem

Tack samtliga som visat intresse, precis kommit hem nu och därmed är denna annons nu avslutad. Kontaktar intressenter och försöka ordna med försäljningen under morgondagen. Kommer finnas möjlighet att få det skickat eller hämtas under morgondagen.

Vänligen,
Justone.

Visa signatur

If practise makes perfect and no one is perfect why practise?