Cintiq Companion, Node 304 och nätverk.

Permalänk

Cintiq Companion, Node 304 och nätverk.

Cintiq Companion Hybrid 13 (1 generation) - 2000kr eller bud.
Bra skick, fungerar endast med ström inkopplat. Kan vara ett vanligt fel på dessa där koppling kontakt/batteri inte fungerar som de ska. Men kan även vara batteri. Har senaste 3 åren används som ritbord och andra skärm inkopplad till stationär pc. Ej skruvad.

Fractal Design Node 304 - 400kr

D-link Music Everywhere - 100kr/st
2st Wifi/Audio extender med Airplay.

TP-Link AC1200 MR400 - 200kr
Jag har haft strul med att 4G kopplar ner och omstart krävs. Men den fungerar kanske att använda för wifi och som router (ej 4G).

Produkter kan skickas, köpare står för frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur ofta har du problem med att routern koppla ner 4g?
Tänkte om den dög som ”reserouter” typ

Permalänk
Medlem

Vilken version av Android kör wacomplattan, och hur stort är internminnet? Kör ett första bud på 1000+frakt på den, och 200+frakt på MR400.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Hur ofta har du problem med att routern koppla ner 4g?
Tänkte om den dög som ”reserouter” typ

Jag hade den som enda uppkoppling i huset, och då för många å vid fel tillfälle. Ca 1-3 gånger i veckan. Tror jag spårade de till att den bytte 4g band varje gång den hängde sig. Så kan ju vara lokationsproblem för mig bara.

Permalänk
Skrivet av XFTality:

Vilken version av Android kör wacomplattan, och hur stort är internminnet? Kör ett första bud på 1000+frakt på den, och 200+frakt på MR400.

Oj, var länge sedan jag hade den igång har för mig det var 4.2 jelly bean med 16gb internt och micro sd plats.

Bud noterat, tänker att jag avslutar om bud inte kommit inom 2 dagar och senast torsdag 1 april (mest för skojs skull).

@Tobitheo, har förstatjing på routern, annars går den till dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kesovitch:

Jag hade den som enda uppkoppling i huset, och då för många å vid fel tillfälle. Ca 1-3 gånger i veckan. Tror jag spårade de till att den bytte 4g band varje gång den hängde sig. Så kan ju vara lokationsproblem för mig bara.

Tar routern. Är mest tänkt om vi åker till sambons farmor över helgen eller nåt nån gång då hon inte har internet men då kan iaf dottern kolla YouTube osv när vi är där

Permalänk
Skrivet av XFTality:

Vilken version av Android kör wacomplattan, och hur stort är internminnet? Kör ett första bud på 1000+frakt på den, och 200+frakt på MR400.

Då inga andra bud inkommit vinner du med bud på 1000kr, tar resten i pm.

Permalänk
Medlem

Fractal Design Node 304 - 400kr + frakt

Permalänk
Skrivet av arhoas:

Fractal Design Node 304 - 400kr + frakt

Taget, ska kolla frakten och återkommer via pm.