Permalänk

Blygsam speldator

Chassi: Akasa Blade
Moderkort: Asus, Crosshair V formula-Z
CPU: AMD fx-9550
GPU: GTX 770 Windforce
PSU: 1000W be quiet! dark power
RAM: DDR3 16GB (4x4GB) Corsair Vengeance red cmz16gx3m4x 1866C9
HDD: 250GB, Samsung hd252hj
1TB, Seagate barracuda st1000dm003-er162
(500 GB, Seagate Momentus st9500420as, denna har en del varningar i crystal disk info, så lägg inget viktigt på den)
DVD: Asus DRW-20B1LT

Processorn har varit lite ostabil, men den är nu nedklockad lite, vilket har hjälpt.

Pris: 1500 kr eller högstbjudande, förbehåller rätten att sälja till vem jag vill osv.
Skickas helst inte, men om köparen är villig att ta ansvar för risken kan det diskuteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tar den gärna för 1500+frakt.

Permalänk
Medlem

@glajsnake
Budar 1000kr och avhämtning
Budar 150kr för silverstone 400w i din andra annons. 🙀

Permalänk

@silfverzor: Ledande bud, du är ok med frakt? Jag kan filma att den fungerar i förväg och också själva packeteringen så du ser att allt står rätt till innan den skickas, men isf skulle du stå för ifall något skakar sönder på vägen.

@EccoHbg: Noterat. Är du intresserad av PSUn även om du inte får datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glajsnake:

@silfverzor: Ledande bud, du är ok med frakt? Jag kan filma att den fungerar i förväg och också själva packeteringen så du ser att allt står rätt till innan den skickas, men isf skulle du stå för ifall något skakar sönder på vägen.

@EccoHbg: Noterat. Är du intresserad av PSUn även om du inte får datorn?

@Glajsnake
Det är bägge i första hand. Kan endå ta PSUn och skulle köparen med frakt ändra sig så hämtar jag den omgående då du bor i Sundets pärla 😃

Permalänk

Frakten är inga problem för min del.

Permalänk
Medlem

jag bjuder 1600:- + frakt för hela datorn

Permalänk

1700 + frakt

Permalänk
Medlem

2000:- + frakt

Permalänk

Bud noterade!
Jag har ingen direkt tid då jag avslutar budgivningen, jag tänkte stänga den när den avstannar. Ungefär som en 12-24h anti-snipe.

Permalänk

@Mazzze, då får du den för 2000 kr! Jag PMar med detaljer.

Permalänk

Datorn är såld till @Mazzze