Diverse hyllvärmare (horder purge del 1)

Permalänk
Medlem

Diverse hyllvärmare (horder purge del 1)

Finns för mycket på "bra å ha" hyllan så lägger ut det här.
Swish, ska det skickas betalar köparen frakten
Kan hämtas i Hässelby Villastad, vid affärer på minst 500:- kör jag ut gratis inom Stockholm.

Bud på allt!

Grafikkort Gigabyte WINDFORCE GTX 750ti (GV-N75TOC-2GI)

Noctua CPU kylare L12, originalet med 92mm + 120mm PWM fläktar (120mm aldrig använd). Kommer med Noctuas monteringskit för AM4 (säljes ej löst). PWM splitter, LNA och TIM saknas, i övrigt komplett med alla monteringsdetaljer och i originalkartong.

Thermalright Ultima 90i CPU kylare inklusive PVBS (pressure vault bracket system). Riktigt bra, liten kylare som tar både 92mm och 120mm fläktar. Kyler bättre och tystare än Noctua NH-U9S givet samma förutsättningar (min upplevelse). Allt i originalkartonger. Ej AM4 mount till denna, oklart om det ens existerar.

HP Microserver G7 N40L. Smidigt NAS, väldigt lite använd då jag några månader efter jag löpt denna hitta en N54L som används flitigt. Tanken var att ställa denna som off-site backup på jobbet, men jobbplanerna ändrades och denna hamnade på hyllan.
6GB RAM, ingen disk men alla fyra HD vaggor följer med. Sitter även DL-DVD brännare i den. Originalkartong finns.

Mus, Razer Mamba (förra/första? generationen) trådlös mus i original plåtlåda. Har legat oanvänd länge pga byte till G Pro/Powerplay men jag kopplade upp den och konstaterade att den tar ladd och fungerar i Win10. Observera att denna modell äter ganska mycket batteri och har relativt litet batteri, så den behöver laddas ofta! Alla tillbehör finns med som laddställ, original USB kabel, verktyg att ställa knapparnas hårdhet.

Accesspunkt UniFi AP AC Lite i originalkartong med alla monteringsdetaljer samt POE injector.

Div. fläktar (samtliga 3-pin, samtliga funktionstestade):
140mm fractal Silent Series R2 (lite använd)
120mm Noctua NF-S12-1200 (välanvänd)
120mm NZXT RF-FN122-RB (oanvänd, endast funktionstestad för annonsens skull)
92mm Noctua NF-B9-1600 (oanvänd, endast funktionstestad för annonsens skull)
80mm Noctua NF-R8-1800 (välanvända, finns 2st)

Tack för visat intresse!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Gpu, cpufläkt x 2 samt resterande fläktar 600kr+frakt

Permalänk
Medlem

500 plus frakt för UniFi AP AC Lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aene:

500 plus frakt för UniFi AP AC Lite

Taget, skickar PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helgestjernen:

Gpu, cpufläkt x 2 samt resterande fläktar 600kr+frakt

Lite i lägsta laget om du menar 750ti + Noctua L12 + Thermalright U90i + 6 fläktar 😊

Permalänk
Medlem

Ingår Intel-brackets för L12?

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem

Noctua CPU kylare L12, originalet med 92mm + 120mm PWM fläktar

300kr hämtas/eller mötas i city?

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av erssn:

Noctua CPU kylare L12, originalet med 92mm + 120mm PWM fläktar

300kr hämtas/eller mötas i city?

Taget, tar detaljerna i PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Ingår Intel-brackets för L12?

Lite sent nu (bokad av erssn), men ja, som jag skrev ingår allt den levererade med förutom PWM splitter LNAs (low noise adapter) och kylpasta (TIM).

Permalänk
Medlem
Skrivet av d_m_r:

Lite i lägsta laget om du menar 750ti + Noctua L12 + Thermalright U90i + 6 fläktar 😊

Okej. Vad skulle du vara nöjd med?

Ja, nu utan noctuan då 😊

Läste sen att noctuan var tagen
Permalänk
Medlem
Skrivet av Helgestjernen:

Okej. Vad skulle du vara nöjd med?

Ja, nu utan noctuan då 😊

Samma bud utan Nocutan känns väl rimligt, 600 + frakt alltså?

Mvh. David

Permalänk

Riktpris för 750ti? Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChristofferICC:

Riktpris för 750ti? Mvh

Runt 350-400 känns rimligt tycker jag?
Har sökt runt lite men hittar få till salu och priserna varierar såklart men mitt intryck är att det begärs 750-1000 för dessa, sen om de säljs för det vet jag inte. Någon som vet får gärna pitcha in

Mvh. David

Permalänk
Medlem

Accesspunkt UniFi SÅLD!

Permalänk
Medlem

Hur ofta är "ofta" gällande batteritiden på musen? Är intresserad men med kombinationen hemmakontor, distansstudier och spel som fritidssyssla kan det bli många timmar på en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d_m_r:

Runt 350-400 känns rimligt tycker jag?
Har sökt runt lite men hittar få till salu och priserna varierar såklart men mitt intryck är att det begärs 750-1000 för dessa, sen om de säljs för det vet jag inte. Någon som vet får gärna pitcha in

Mvh. David

Mellan 200-500kr på tradera, senaste annonser med bud.

Gpu, cpukylare, 6st fläktar. 600kr inklusive frakt kan jag tänka mig 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av d_m_r:

Lite sent nu (bokad av erssn), men ja, som jag skrev ingår allt den levererade med förutom PWM splitter LNAs (low noise adapter) och kylpasta (TIM).

Ah, du nämnde AM4 specifikt så blev förvirrad

Köar på den!

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

Ah, du nämnde AM4 specifikt så blev förvirrad

Köar på den!

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Hur ofta är "ofta" gällande batteritiden på musen? Är intresserad men med kombinationen hemmakontor, distansstudier och spel som fritidssyssla kan det bli många timmar på en dag.

Som jag minns det, varje dag iaf. Kan tyvärr inte vara mer specifik än så, men jag kan packa upp den, ladda fullt och använda den under morgondagen så vet vi på ett ungefär sen.
Den går såklart att köra trådat och den laddar då under tiden, men det motverkat ju hela syftet med trådlöst, även om det är praktisk om man glömt ladda någon kväll 😉

Permalänk
Medlem

Om du inte blir av med n40l är jag intresserad av vaggorna! Har blivit av med två till min n54l...

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Testar med 500 för GPU och Mamba

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Testar med 500 för GPU och Mamba

Noterat. Sitter och jobbar med Mamban nu för att se hur den håller måttet batterimässigt. Återkommer!

Permalänk
Medlem

Razermusen håller inte ladd tillräckligt länge för att klassas som trådlös (varnar efter 3h)... Säljes ej!

Permalänk
Medlem
Skrivet av d_m_r:

Razermusen håller inte ladd tillräckligt länge för att klassas som trådlös (varnar efter 3h)... Säljes ej!

Ah, det var i det klenaste taget.. då lämnar jag grafikkortet också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gawgizz:

Ah, det var i det klenaste taget.. då lämnar jag grafikkortet också

Check 👍

Permalänk
Medlem

550 + frakt på GTXen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterSwe:

550 + frakt på GTXen?

Taget!

Permalänk
Medlem

@PeterSwe, som tydligen reggade sig enbart för att buda på kortet, backade med motiveringen att han trodde det var ett kort med två HDMI (vilket det är...) så det är "up for grabs" 😉

Permalänk
Medlem

Noctua L12 såld.

Permalänk

400kr plus frakt för HP Microserver G7 N40L

Visa signatur

The Breath of True