Permalänk
Snusfri

Skribenter

Den senaste tiden har jag märkt att Sweclockers fått några nya skribenter.

En av dom, Meantek, gör verkligen skäl för sitt nick tyvärr.

Det var inte bara jag som reagerade över hur han/hon spytt galla och rent av förlöjligat medlemmars kommentarer.

Om detta är hållet Sweclockers är på¨väg, arroganta skribenter som hånar medlemmar, så tackar jag för mig.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av THB:

Den senaste tiden har jag märkt att Sweclockers fått några nya skribenter.

En av dom, Meantek, gör verkligen skäl för sitt nick tyvärr.

Det var inte bara jag som reagerade över hur han/hon spytt galla och rent av förlöjligat medlemmars kommentarer.

Om detta är hållet Sweclockers är på¨väg, arroganta skribenter som hånar medlemmar, så tackar jag för mig.

Hej,

jag håller inte med i din tolkning om att det skulle handla om att "spy galla" eller "förlöjliga" någon.

Vi som jobbar här är också en del av communityt och samma regler gäller för oss som för andra. Givetvis ställs det något högre krav på medarbetare och moderatorer och det är förståeligt, men vi sitter inte på en piedestal där vi är felfria eller särskilt annorlunda än någon annan i det här communityt.

Vi har, och behöver ha, ungefär samma svängrum som alla andra här. Så att vi kan fortsätta att vara en del av communityn vi själva också. Beter vi oss illa så bör vi bli called out på det, t.ex. genom rapporteringsfunktionen. Precis så som all andra användare hanterar varandra.

Det är givetvis fritt att ogilla någons sätt att vara eller uttrycka sig på. Och självklart är det bra om man framför den kritik man har. Jag är inte oemottaglig för den på någon sätt men i just det här fallet tycker jag att kritiken är extremt överdriven.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Den senaste tiden har jag märkt att Sweclockers fått några nya skribenter.

En av dom, Meantek, gör verkligen skäl för sitt nick tyvärr.

Det var inte bara jag som reagerade över hur han/hon spytt galla och rent av förlöjligat medlemmars kommentarer.

Om detta är hållet Sweclockers är på¨väg, arroganta skribenter som hånar medlemmar, så tackar jag för mig.

Mycket på forumet har tyvärr gått åt fel håll på senare år. Håller förövrigt med dig i ditt inlägg.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Eptk:

Mycket på forumet har tyvärr gått åt fel håll på senare år. Håller förövrigt med dig i ditt inlägg.

Hej. Är det något speciellt du har i åtanke angående vad som gått åt fel håll.

Jag har hört uppfattningar om det motsatta också nyligen. Dvs att stämningen blivit lite mer gemytlig och vänlig de senare åren. I allmänhet då, inte specifikt i reaktion till redaktörer då.

Visa signatur

240p är livet