ASUS GeForce RTX 3060 Ti 8GB TUF GAMING OC

Permalänk

ASUS GeForce RTX 3060 Ti 8GB TUF GAMING OC

Hej!

Säljer mitt ASUS GeForce RTX 3060 Ti 8GB TUF GAMING OC som jag köpte från Inet 2/12 förra året.

Användes lite under julen men enbart blivit stående efter det.

Vet inte vad som gäller kring garanti om man köpt i andra hand utan det får eventuell köpare forska i själv. Digitalt kvitto finns.

Upphämtning föredras men kan även skicka. Betalning i förskott gäller och jag lämnar inte några garantier. Vill man se att kortet fungerar på plats kan vi lösa det.

Kortet finns i Järna utanför Södertälje.

Har gjort flera affärer på Sweclockers och nämns på något ställe i Marknadsreferenstråden.

Verkar ju vara svårt att få tag i kort så tänker att startbud får ligga på det jag gav för kortet. Är det galet får ni komma med förslag.

Pris: 6190kr eller bud.

Mvh Jonas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

6200kr + frakt

Permalänk
Skrivet av Denaca:

6200kr + frakt

Noterat!

Permalänk
Avstängd

Köper för 7000 idag.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Skrivet av Larran100:

Köper för 7000 idag.

Skrivet av Kiddansthlm:

Bud noterade!

Permalänk
Medlem

7300:- + frakt

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Avstängd

7500:- + frakt

Permalänk
Skrivet av Lodisen:

7300:- + frakt

Noterat!

Avvaktar någon timma så alla får chansen och sen försöker jag avsluta detta så kan jag skicka imorgon förmiddag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonastjenix:

Noterat!

Avvaktar någon timma så alla får chansen och sen försöker jag avsluta detta så kan jag skicka imorgon förmiddag.

Köper för 7400 plus frakt!

Permalänk
Skrivet av fozoh:

Köper för 7400 plus frakt!

Hej!

Som det ser ut är kortet sålt. Jag hör av mig om det inte blir affär av någon anledning!

Mvh Jonas

Permalänk

Kortet är nu sålt! Tack alla för visat intresse.

//Jonas