Helt nytt mus,musmatta och headset

Permalänk
Avstängd

Helt nytt mus,musmatta och headset

säljer helt nya razer musmatta,mus och headset.
köparen står för frakt.

mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan väl börja med 1337 + frakt för allt så vi är igång

Mvh Dunderil

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Medlem

Är Viper Ultimate med laddningsdocka? Bjuder 800 + frakt isåfall

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk

Har du kvar headsetet så bjuder jag 500+ frakt.

Permalänk

Hej!
Är denna annons fortfarande aktiv? Är det några delar som fortfarande finns till försäljning?
Mvh Carl

Permalänk
Medlem
Skrivet av ostburgare25kr:

Har du kvar headsetet så bjuder jag 500+ frakt.

Skrivet av spike_swe:

Hej!
Är denna annons fortfarande aktiv? Är det några delar som fortfarande finns till försäljning?
Mvh Carl

Hej.

Jag har köpt detta av @Zefko för ett par veckor sedan. Han har haft det lite körigt med att få iväg det av personliga anledningar men jag ska hämta ut det imorgon på posten.

Nu skulle jag haft grejorna för ett tag sedan så kanske själv väljer att sälja dem då jag vart tvungen att köpa nytt innan det han anlända, men kan höra av mig om det blir så. Säljer för samma självkostnad i sådana fall.

Mvh Dunderil

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 CPU: Ryzen 9 3900X med Noctua NH-D15 GPU: Asus TUF 3080 10GB OC RAM: 64GB G.Skill Trident Z Neo @ 3600Mhz CL 16-19-19-39 Moderkort:ASUS ROG Crosshair VIII DARK Hero SSD m.2: 2 x 2TB Seagate FireCuda 520 SSD 2.5: 2 x 480GB Kingston A400

Permalänk
Skrivet av Dunderil:

Hej.

Jag har köpt detta av @Zefko för ett par veckor sedan. Han har haft det lite körigt med att få iväg det av personliga anledningar men jag ska hämta ut det imorgon på posten.

Nu skulle jag haft grejorna för ett tag sedan så kanske själv väljer att sälja dem då jag vart tvungen att köpa nytt innan det han anlända, men kan höra av mig om det blir så. Säljer för samma självkostnad i sådana fall.

Mvh Dunderil

Mitt bud på 500+frakt för headsetet kvarstår om det ännu är oanvänt.