Battlefield 3 Limited edition

Permalänk

Battlefield 3 Limited edition

Tänkte jag skulle lira lite gamla klassiker som jag hade installerat på Origin för sisådär 8 år sedan och då särskilt Battlefield 3 men denna gång vägrar spelet att starta tom. på Battlelog, hade ju tänkt spela igenom kampanjen en gång till men efter att jag har kontaktat världens sämsta support EA så bad de mig göra en ominstallation av Origin = där jag rensade allt som hade med ordet origin att göra enligt deras lathund, det hjälpte ju inte heller står bara detaljer i den lilla orangea rutan som är den enda klickbara så nu undrar jag om det finns någon påhittig tekniker som kan det där med att launcha Battlefield 3 som smält smör i småland?? Kan tillägga att precis alla andra spel i mitt Originbibliotek funkar finfint men inte BF3. Kan ju vara så att vissa delar i just Limited edition utgåvan har att göra med online multi p. som EA numera tagit bort från Battlelog men det är ju kampanjerna samt dlc jag vill lira igen, snälla hjälp, tack på förhand.

Mvh

Permalänk

Märke även detta idag... var bara inne på Origin av ren slump och alla spel går att installera men inte BF3 🤷‍♀️

Visa signatur

Apple Macbook Pro 13" Retina
iPhone 13
Retro PC: Compaq Presario 7000s, Intel P3 800Mhz, 256MB RAM, 18GB IDE HDD, Sound Blaster Audigy, ATI Radeon 9200 PRO 128MB,SONY 15" CRT, WIN98SE.

Permalänk
Skrivet av majathebeat:

Märke även detta idag... var bara inne på Origin av ren slump och alla spel går att installera men inte BF3 🤷‍♀️

Det har också visat sig att EA har givit mig en digital utgåva istället den 20 dec som heter premium men det funkar ju inte för det. Inte direkt det som jag vill diskutera men är nyfiken, hur många spel har du på origin?

Permalänk
Medlem

Startade precis bf3 och det funkar galant!

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem

Funkade inte att ladda ner för mig heller men hittade ett sätt att ladda ner och det jag gjorde var att trycka på spelet och sen gå till fliken extra innehåll och trycka på ladda ner på nån av expansionerna typ armored kill,aftermath osv så då kunde jag ladda ner hela spelet iaf

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Skrivet av Razec:

Funkade inte att ladda ner för mig heller men hittade ett sätt att ladda ner och det jag gjorde var att trycka på spelet och sen gå till fliken extra innehåll och trycka på ladda ner på nån av expansionerna typ armored kill,aftermath osv så då kunde jag ladda ner hela spelet iaf

Jag laddar om spelet nu ytterligare en gång så får vi se vad som händer SPÄNNANDE!!!

Permalänk

Vet ni vad DET HJÄLPTE JIPPI NU SKALL HÄR LIRAS.....................imorrn kväll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Racertomten:

Vet ni vad DET HJÄLPTE JIPPI NU SKALL HÄR LIRAS.....................imorrn kväll!

Ha så kul.......imorrn kväll

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Skrivet av Racertomten:

Det har också visat sig att EA har givit mig en digital utgåva istället den 20 dec som heter premium men det funkar ju inte för det. Inte direkt det som jag vill diskutera men är nyfiken, hur många spel har du på origin?

Jo jag såg det också, såg ut som man fått spelet dit lagt på nytt i december

Visa signatur

Apple Macbook Pro 13" Retina
iPhone 13
Retro PC: Compaq Presario 7000s, Intel P3 800Mhz, 256MB RAM, 18GB IDE HDD, Sound Blaster Audigy, ATI Radeon 9200 PRO 128MB,SONY 15" CRT, WIN98SE.