Jagar uppgradering. Söker i7 7700K platform eller motsvarande

Permalänk
Medlem

Jagar uppgradering. Söker i7 7700K platform eller motsvarande

Hej!

Jag är på jakt efter ett uppgraderingskitt till grabbens dator. Har kommit över ett gtx1080 och tänkte då samtidigt uppgradera hans gamla 2500k processor.

Behöver därför en uppgraderingsplattform. Jag tänker mig något i stil med i7 7700k eller motsvarande. Söker helst ett helt paket från en och samma säljare och inte från olika håll.

Söker alltså efter en processor (inkl. originalkylare, eller bättre), moderkort samt minne. Ev intresserad även om kylare och minne saknas, det kan jag nog hitta på inet isf.

Skicka gärna erbjudanden som svar i tråden eller som PM.

Mvh
Gustaf

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pojo:

Hej!

Jag är på jakt efter ett uppgraderingskitt till grabbens dator. Har kommit över ett gtx1080 och tänkte då samtidigt uppgradera hans gamla 2500k processor.

Behöver därför en uppgraderingsplattform. Jag tänker mig något i stil med i7 7700k eller motsvarande. Söker helst ett helt paket från en och samma säljare och inte från olika håll.

Söker alltså efter en processor (inkl. originalkylare, eller bättre), moderkort samt minne. Ev intresserad även om kylare och minne saknas, det kan jag nog hitta på inet isf.

Skicka gärna erbjudanden som svar i tråden eller som PM.

Mvh
Gustaf

Läs hela annonsen här

Säljer detta just nu..
Vet att det ej är intel men kanske är av intresse ändå?

Permalänk
Medlem

Har gått vidare med en säljare. Tack alla som visat intresse

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem

ifall det inte blev av kan du kika på min annons jag nyligen la upp