Rx 5700 xt pulse Splitternytt skick!

Permalänk

Rx 5700 xt pulse Splitternytt skick!

Sapphire RX 5700 XT Pulse 8GB OC

Har aldrig överklockat mer än stock OC, bara spelat 3-4 timmar om dagen (Valorant för det mesta).

Köpt på netonnet med kvitto och garanti kvar (Haft kortet i ca 3 månader).
Inte en skråma på kortet, helt nytt.
Kan skickas i originalkartong.

Budgivning startar på 4000kr Lycka till. (Tar enbart betalning via swish)

Kan skicka bildbevis innan jag skickar iväg kortet om det känns bra, la inte upp några bilder för att jag inte är hemma nu när jag lägger upp annonsen.

BYTE ÄR ACCEPTABELT!
Byte går bra mot någon 144/240hz Zowie DyaC skärm(Inget annt, vill ha DyaC)
+ pengar emellan.

Har även en 4-5 månader gammal
ASUS VG248QG / 24" / 1080p / DVI,HDMI,DP / 0.5ms / 165Hz / Freesync
Denna skärm kan kanske på något sätt inkluderas i ett byte, kom med förslag. Är villig att byta bort den + kortet.

Eventuellt ett äldre 1070/1070 TI eller något i den prisklassen + pengar emellan.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har ett 1070 fe samt ett msi 1070ti, om det skulle vara av intresse.

Annars bjuder jag 4000+frakt 😊

Permalänk
Skrivet av Helgestjernen:

Har ett 1070 fe samt ett msi 1070ti, om det skulle vara av intresse.

Annars bjuder jag 4000+frakt 😊

Mycket intressant indeed, bud noterat.

Permalänk
Medlem

Hej, har ett 980 ti som är rejält fabriksöverklockat (samma prestanda som ett 1070) men också det tystaste, se review nedan.

https://hexus.net/tech/reviews/graphics/84497-inno3d-geforce-....

Det är dock stort så se till att det funkar med ditt chassit.

Det är värt ca 1300 -1500 kr på marknaden om du är sugen på att byta + pengar emellan.

mvh Jacob

Visa signatur

Cpu: Ryzen 5800x3D, 32 GB, GPU: EVGA RTX 3060 TI Massa SSDs

Permalänk

Kan bli intressant, noterat.

Permalänk
Medlem

Här kommer svar på din fråga som jag fick via meddelande om ifall "grafikkortet inte lär hålla väldigt länge"

Ja det är ju som ett GTX 1070 så det beror ju helt och hållet på vad du spelar. Själv kör jag Battlefield V i QHD MAX Detail och alltid 60 + fps och dota 2. Vill uppgradera för att jag vill spela igenom Red Dead Redemption 2 vilket mitt kort är för svagt för.

Så om du vill spela nya spel så är det ju inte framtidssäkert

mvh Jacob

Visa signatur

Cpu: Ryzen 5800x3D, 32 GB, GPU: EVGA RTX 3060 TI Massa SSDs

Permalänk
Skrivet av JacobMardfelt:

Här kommer svar på din fråga som jag fick via meddelande om ifall "grafikkortet inte lär hålla väldigt länge"

Ja det är ju som ett GTX 1070 så det beror ju helt och hållet på vad du spelar. Själv kör jag Battlefield V i QHD MAX Detail och alltid 60 + fps och dota 2. Vill uppgradera för att jag vill spela igenom Red Dead Redemption 2 vilket mitt kort är för svagt för.

Så om du vill spela nya spel så är det ju inte framtidssäkert

mvh Jacob

Valorant för det mesta. Men jag menade inte "hålla" på det sättet, utan mer att det kan gå sönder. Du menar att de nyare spelen anstränger kortet mer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av owns good:

Valorant för det mesta. Men jag menade inte "hålla" på det sättet, utan mer att det kan gå sönder. Du menar att de nyare spelen anstränger kortet mer?

Hej,

det ska du inte oroa dig för. Kortet är väldigt välbyggt & stabilt (tungt). Kör det med ett bra nätagg (Corsair RM650x V2)

Har inte haft ngr problem med under de 4 åren jag har kört med det.

Och vad jag menade var att kortet är inte tillräckligt kraftfullt för att spela de nyaste spelen (i hög upplösning med max details dvs)

mvh Jacob

Visa signatur

Cpu: Ryzen 5800x3D, 32 GB, GPU: EVGA RTX 3060 TI Massa SSDs

Permalänk
Skrivet av JacobMardfelt:

Hej,

det ska du inte oroa dig för. Kortet är väldigt välbyggt & stabilt (tungt). Kör det med ett bra nätagg (Corsair RM650x V2)

Har inte haft ngr problem med under de 4 åren jag har kört med det.

mvh Jacob

Jag har ett RM650x, men inte V2. xD Bud noterat, ställer lite fler frågor i PM om kortet.

Permalänk

4200 + frakt

Permalänk
Skrivet av Extrastarka:

4200 + frakt

Noterat

Permalänk
Medlem

4300+frakt

Permalänk

Noterat.

Permalänk
Medlem

4400 + frakt.
Har även ett 1070 som vi kan byta + pengar emellan.
Är denna modell:
https://www.asus.com/Motherboards-Components/Graphics-Cards/A...

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Medlem

4600 + frakt.

Permalänk

Noterat båda buden

Permalänk

Har bud på 5800kr på tradera om ni undrar varför jag inte sålt kortet än. Ikväll är budgivningen avslutad och vi får se hur seriösa köpare det är.

Permalänk

6200kr på tradera nu

Permalänk
Medlem

Vad sjukt! Men kul för dig!

Permalänk

Många liknande kort som går för samma actually.

Större marknad

Permalänk

All in crypto!!! Höga priser nu!

Permalänk

Sålt för 6725 kr på tradera. Holy shit, det är extrem brist på grafikkort nu apparently.