Permalänk
Medlem

G.Skill Trident Z 3600MHz CL15

Tjena,

Söker ett till par stickor av specifikt denna sort:
https://www.gskill.com/en/product/F4-3600C15D-16GTZ
F4-3600C15D-16GTZ

Återkom gärna om ni har dessa till salu.
Betalar givetvis frakt om de behöver skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rekor:

Tjena,

Söker ett till par stickor av specifikt denna sort:
https://www.gskill.com/en/product/F4-3600C15D-16GTZ
F4-3600C15D-16GTZ

Återkom gärna om ni har dessa till salu.
Betalar givetvis frakt om de behöver skickas.

Läs hela annonsen här

Har precis dessa (Dock utan kylflänsarna. Påverkar inte temperaturen negativt). Klarar 3800 Mhz CL14 dessutom
Hade tänkt slänga ut dom på marknaden oavsett.
Jag hade tänkt mig 1200:- för 2X 8 GB.

Edit: Om du hellre vill det så är jag villig att köpa dina för 1200:-
Skall byta till 32GB och slipper besväret då.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Har precis dessa (Dock utan kylflänsarna. Påverkar inte temperaturen negativt). Klarar 3800 Mhz CL14 dessutom
Hade tänkt slänga ut dom på marknaden oavsett.
Jag hade tänkt mig 1200:- för 2X 8 GB.

Edit: Om du hellre vill det så är jag villig att köpa dina för 1200:-
Skall byta till 32GB och slipper besväret då.

Tjena,

Tack för svaret men ser helst att de är omoddade utifall de skulle av någon anledning gå sönder.
Min tanke är också att gå upp till 32 nämligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rekor:

Tjena,

Tack för svaret men ser helst att de är omoddade utifall de skulle av någon anledning gå sönder.
Min tanke är också att gå upp till 32 nämligen.

Blir nog rätt svårt att hitta exakt dessa minnen, då väldigt få faktiskt har köpt dom då de kostade nära det dubbla jämfört med 3200 MHZ CL16 som var sweetspot.
Men om du inte hittar någon annan inom en vecka eller så, så står fortfarande mitt erbjudande kvar om att köpa dina för 1200:-.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Är g.skill trident z 4133mhz rgb 2x8gb kanske intressant? Cl19 så kanske du kan få ner det till 3600mhz cl15

Permalänk
Medlem

Skapade konto för någon dag sedan för att sälja andra saker men får tydligen vänta en månad innan jag kan skapa annonser, men att svara på andras annonser är tydligen OK, logiken är total 😊
Skulle egentligen sälja GPU och NAS bland annat, hade inga planer på att sälja RAM, men snubblade över din annons och det är precis det du efterfrågar jag har i min maskin, och för rätt pris kan jag tänka mig att sälja dem.
Aldrig överklockade, tvärtom underklockade, körda på 3466Mhz sedan begynnelsen. (Kategori: köp inte saker på mobilen på krogen efter att ha läst spännande artiklar om 5000Mhz innan att ha kollat vad moderkortet accepterar...)
Röd/gråsilvriga och omodifierade, digitalt kvitto (2750:-) från Proshop finns. Hade egentligen tänkt spara dem till nästa bygge... men, what is your top dollar?