Byte till ett bättre GPU plus pengar (2060 super )

Permalänk
Medlem

Byte till ett bättre GPU plus pengar (2060 super )

hej, har en gigabyte rtx 2060 super 8gb OC som jag skulle vilja byta mot nåt bättre plus att jag lägger pengar emellan . så kom gärna med förslag så diskuterar vi resten. kortet är köpt i feb 2020 på netonnet , så garanti och kvitto finns. mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilket sammanträffande 2 i Alingsås lägger ut annonser samtidigt haha!
Skulle kunna tänka mig att byta ett 1080 ti oc edition med arctic accelero xtreme iv + Orginal kylare om du betalar en mellanskillnad på typ 500 kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av scpow12:

Vilket sammanträffande 2 i Alingsås lägger ut annonser samtidigt haha!
Skulle kunna tänka mig att byta ett 1080 ti oc edition med arctic accelero xtreme iv + Orginal kylare om du betalar en mellanskillnad på typ 500 kanske?

Är det någon garanti kvar på din ? När köpte du den? Kan du🥳 skicka kort jag kan kan se hur kortet ser ut , storlek osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av aki04:

Är det någon garanti kvar på din ? När köpte du den? Kan du🥳 skicka kort jag kan kan se hur kortet ser ut , storlek osv

Hej Aki04, har tyvärr inte någon garanti eller kvitto kvar då jag tog över kortet av en kompis. Dock hänger lådan och orginal kylaren med också. Kan inte skicka bild här verkar det som har du någon mail eller något jag kan skicka till?

Sen finns min annons också som du kan kika på
https://www.sweclockers.com/marknad/192856-gtx-1080ti-oc-med-...

Allt Gott!
Scott

Permalänk
Medlem

Du kan inte tänka dig att sälja kortet?😃