Spelkoder för Call of Duty: Black Ops Cold War och Far Cry 6

Permalänk

Spelkoder för Call of Duty: Black Ops Cold War och Far Cry 6

Hej!

Säljer två spelkoder för Call of Duty: Black Ops Cold War och två för Far Cry 6.

För att aktivera CoD-koderna behövs ett grafikkort ur 3xxx serien.

För Far Cry 6 behövs någon av följande:
AMD Ryzen 9 3900XT
AMD Ryzen 7 3800XT
AMD Ryzen 9 3950X
AMD Ryzen 7 5800X
AMD Ryzen 9 5900X
AMD Ryzen 9 5950X

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar en CoD för 200 om du kan hjälpa med aktivering.

Permalänk
Medlem

Köper gärna en Black Ops kod för 200 kr

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

200kr för en Far Cry 6 bjudet.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

220kr för Black OPS

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Bjuder 220kr för ena Black Ops

Permalänk

Tack för buden! Tänkte inte dra budgivningen i långbänk, utan avslutar senast i övermorgon.

Permalänk
Permalänk
Medlem

200 för den andra farcry 6 koden
Om du kan hjälpa med aktivering.

Permalänk
Medlem

220 för en Farcry 6 kod.
Om du kan hjälpa med aktivering.

Permalänk

Angående Far Cry 6 så kan du ej hjälpa till med aktivering ännu förmodar jag eftersom koden ej har kommit? Eller fungerar det så att det aktiveras nu om man får en kod sen när spelet blir tillgängligt?

Kan du hjälpa till med aktivering?

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud då jag missförstod hur aktiveringen sker. Ber om ursäkt.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av Pellefant:

Angående Far Cry 6 så kan du ej hjälpa till med aktivering ännu förmodar jag eftersom koden ej har kommit? Eller fungerar det så att det aktiveras nu om man får en kod sen när spelet blir tillgängligt?

Kan du hjälpa till med aktivering?

Är lite osäker på hur det skulle gå till att hjälpa till med aktiveringen. Antar att jag får tillfälliga inloggningsuppgifter till köparens konto och aktiverar spelet med min gpu?

Koden till Far Cry 6 har kommit, så min gissning är att den aktiverar ett förköp.

Permalänk
Skrivet av Fruktsallad:

Är lite osäker på hur det skulle gå till att hjälpa till med aktiveringen. Antar att jag får tillfälliga inloggningsuppgifter till köparens konto och aktiverar spelet med min gpu?

Koden till Far Cry 6 har kommit, så min gissning är att den aktiverar ett förköp.

Det har tidigare varit att man skapar ett konto hos amd rewards eller något liknande. Därefter aktivererar man koden och väntar sedan på en nyckel till uplay. Då bör du som säljare kunna skapa upp detta konto som du sedan delar med dig av. Eller om köparen skapar kontot o du loggar in på det, därefter aktiverat det med kodne du fått.

Jag köper gärna en nyckel om du hjälper till med aktivering

Du kan nog bara aktivera en nyckel per cpu. Kan ha fel dock.

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk

Kan ta cod för 300kr!

Permalänk
Skrivet av Pellefant:

Det har tidigare varit att man skapar ett konto hos amd rewards eller något liknande. Därefter aktivererar man koden och väntar sedan på en nyckel till uplay. Då bör du som säljare kunna skapa upp detta konto som du sedan delar med dig av. Eller om köparen skapar kontot o du loggar in på det, därefter aktiverat det med kodne du fått.

Jag köper gärna en nyckel om du hjälper till med aktivering

Du kan nog bara aktivera en nyckel per cpu. Kan ha fel dock.

Ja, gissar också att det bara är är en nyckel per cpu - börjar därför med högstbjudande.

Vill du lägga ett bud först?

Permalänk
Skrivet av Fruktsallad:

Ja, gissar också att det bara är är en nyckel per cpu - börjar därför med högstbjudande.

Vill du lägga ett bud först?

Jag förstår. Buden verkar ha stannat på 200, så jag slänger in ett bud på 250:-. Så vidare att du hjälper mig med aktivering. Säg till om du önskar köra på det. Jag skapar konto därefter och sedan kan du bara logga in på det kontot för att aktivera koden?

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Skrivet av Pellefant:

Jag förstår. Buden verkar ha stannat på 200, så jag slänger in ett bud på 250:-. Så vidare att du hjälper mig med aktivering. Säg till om du önskar köra på det. Jag skapar konto därefter och sedan kan du bara logga in på det kontot för att aktivera koden?

Kör på det! Skickar PM.