Permalänk
Medlem

Zotac RTX 3080 AMP HOLO

Halloj!

Funderar på att sälja av mitt Zotac Gaming GeForce RTX 3080 AMP HOLO som är använt i typ en vecka. Mycket snyggt kort och bra prestanda.
Anledning till försäljning är att jag inte nyttjar prestandan, eller jo det kan jag göra men spelar inte så pass mycket och avancerat så att jag känner behovet riktigt utan kommer att sikta in mig på ett annat lite enklare kort vartefter.

Byten är inte av intresse förutom möjligen RX6800/XT och en slant.

Kvitto finns och kan skickas mot kostnad men avhämtning är att föredra.
Jag vill ha 10500kr eller bud som jag tycker är ok, och ja jag vet att det är mera än vad det kostar i butik så vi kan skippa kommentarerna om det tack :).

3080 AMP HOLO

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator: | Fractal Design Define R5| ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | i7-8700K | Cryorig H7 CPU Cooler | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 Red 3200MHz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem

10000 hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

10000 hämtar

Ska klura lite på det!

Visa signatur

Dator: | Fractal Design Define R5| ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | i7-8700K | Cryorig H7 CPU Cooler | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 Red 3200MHz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem

Någon anledning att du säljer både detta och ett 3070?
Typ prestandan mellan dom?

Lite nyfiken inför eget köp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

Någon anledning att du säljer både detta och ett 3070?
Typ prestandan mellan dom?

Lite nyfiken inför eget köp

Ja beställde på chans både 3070 och 3080 samtidigt och fick tag i dom i princip samtidigt. 3080 är lite overkill för det jag använder datorn till som ovan nämnt. Det är inte modellen på 3070 som jag egentligen ville ha men blev glad att jag övht fick tag på något alls vid tillfället. Men jag väljer att lämna tillbaka det i butik istället för att sälja det så därför tog jag bort annonsen.

Visa signatur

Dator: | Fractal Design Define R5| ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | i7-8700K | Cryorig H7 CPU Cooler | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 Red 3200MHz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Vänligen håll er till saklig priskritik/budgivning samt relevanta frågor.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Sålt

Visa signatur

Dator: | Fractal Design Define R5| ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | i7-8700K | Cryorig H7 CPU Cooler | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 Red 3200MHz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti |