PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryssfemma:

Vissa har fått 3 utskick, samma person, olika mailadresser bara. GG säger jag bara

Haha, so much för "Nu ska det bli rättvist".
Kan inte låta bli att garva, Elgiganten i ett jävla nötskal

Permalänk
Skrivet av Ryssfemma:

Vissa har fått 3 utskick, samma person, olika mailadresser bara. GG säger jag bara

Seriöst? Fyfan

Permalänk
Medlem

Om det är någon som har en extra kod som dem inte vill göra något med, skulle väldigt schysst om jag skulle få den. Försöker fixa en enhet till min kusin.

Permalänk

Om någon sitter på en extra kod så är jag intresserad av att köpa den för någon tusenlapp, PM isåfall

Permalänk
Medlem

Tar också gärna en kod om någon har en över på PM

Permalänk
Medlem

blir så frustrerad. varför kan man inte någon gång ha lite tur i livet.. och andra har fått flera ./

Permalänk
Medlem

Tar gärna en kod om någon har till övers... PM

Visa signatur

Fractal Design Torrent Nano | Intel Core i5-12600K | Noctua NH-D15S | ASRock Z690M-ITX/ax | ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti OC | Corsair Vengeance LPX DDR4 32Gb 3600MHz | Corsair RM850X V3 | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 Evo Plus 2Tb

Permalänk
Skrivet av Ryssfemma:

Vissa har fått 3 utskick, samma person, olika mailadresser bara. GG säger jag bara

Måste ju säga att hela idén med lotteriet verkade lovande men om det nu är som du säger så försvann ju lite poängen med det hela

Permalänk
Medlem

Fuck it, det blir inget PS5 till barnen i jul, dags att börja avbeställa alla 6 maskiner som ändå inte kommer till julafton.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk

Om någon fick koder över skriv gärna till mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaggenite:

Måste ju säga att hela idén med lotteriet verkade lovande men om det nu är som du säger så försvann ju lite poängen med det hela

Eller hur! Blev det ju sämre än ett vanligt släpp bara.

Aja hoppas alla ni som inte fått tag i en Ps5 får det snart!

Permalänk
Medlem

Om det är någon som har en kod över swishar jag gärna en slant för den

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kasse1003:

Om någon fick koder över skriv gärna till mig!

Tror koden är personlig och inte kan användas av någon annan

Permalänk
Medlem

Fan jag fyllde ju precis år (16/12). Får bli en sen present då 😁 Grattis alla som vann. Även ni som inte vet vad ni ska göra med den 😂

Permalänk
Medlem

Kan vi skippa kodtiggeriet i tråden kanske? Det är väldigt många av oss som vill ha en, men det lär ju inte vara många "extra" koder.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem

Ingen mail. Om någon får en kod över tar jag gärna en *edit ok skippar kod tiggeriet*

Permalänk
Medlem

För att strö extra salt i såret så får jag ett mail från Elgiganten som säger "Tyvärr du blev inte utvald". Aja, får väl vänta. Jag har redan en men skulle vara kul att fixa en för en släkting

Permalänk

Fick nu ett ”tyvärr blev du inte utvald”-mail från EG. Så kolla efter sånt för klarhet så slipper nmsn sitta och hoppas.

Permalänk

Grattis till er som fick en kod!

Höll tummarna på att få en kod. Nu fick jag en Ps5 från Webhallen turligt nog, men hoppades ändå på en kod så att man kunde löst en till polaren också! Men han får snällt vänta, och jag får snällt spela igenom Demons Souls själv

Permalänk
Medlem

Jag fick också mailet. Först tänkte jag, woohoo! Sen blev det mer booohooo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shotgunnar:

Fick nu ett ”tyvärr blev du inte utvald”-mail från EG. Så kolla efter sånt för klarhet så slipper nmsn sitta och hoppas.

Same here

Permalänk
Medlem

Ingen kod här inte. Ganska väntat. 2 personer i tråden fick kod?

Edit fick mail 10:44 att jag inte blev utvald

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shotgunnar:

Fick nu ett ”tyvärr blev du inte utvald”-mail från EG. Så kolla efter sånt för klarhet så slipper nmsn sitta och hoppas.

Fick ett likadant....är inte förvånad för 5 öre....är så jävla less på de här, hur svårt ska de va att få tag på en konsol fattar inte

Permalänk
Medlem

Källa på att en person fick mer än en kod?

Permalänk
Medlem

Ni som fick koder, reggade ni igår eller i onsdags?

Permalänk
Medlem
Skrivet av e3henri:

Ingen kod här inte. Ganska väntat. 2 personer i tråden fick kod?

Edit fick mail 10:44 att jag inte blev utvald

Det är iallafall bättre än att behöva vänta. Jag fick samma meddelande nu.

Permalänk
Medlem

Vet nån hur många konsoler fanns EG?
Nu jag väntar Amazon, har beställt 20/11.

Permalänk
Medlem

Tyvärr så fick jag ingen kod. Haha, snacka om otur 😂 Först CDON som skriver att mitt PS5 är försenad, och nu detta haha aja it is what it is. Grattis till er som lyckades få en kod förresten! Om någon lyckats få mer än en kod, eller inte har möjlighet att köpa så kan ni alltid skriva till mig hade varit riktigt tacksam (:

Permalänk
Skrivet av YaKoStar:

Ni som fick koder, reggade ni igår eller i onsdags?

Igår väldigt sent. Använde bara en mailadress.

Permalänk

Fy vad besviken jag blev, varken jag eller fru blev utvalda för PS5 för elgiganten utlottning.
Skulle vara riktigt bra veta om hur många deltog och hur många PS5 fanns att lotta ut.