PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av e3henri:

Har funderat på att skapa en poll då jag själv undrar samma

Om EG sållar bort de som använt samma mobilnr flera gånger och att de har tex 2000 konsoler, då tror jag inte oddsen är fruktansvärt långa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av b-george:

Som det ser ut nu så finns det inget sätt att verifiera telefonnummer? Jag kan ju slå valfri kombination av mobilnummer.
Det kanske kommer senare.

Om rabbatkoden skickas till mobilnr? Och bara unika nr.

Permalänk
Medlem

Har någon fått en kod? De verkar ha mer en 100+ i lager iaf

Permalänk
Medlem

Nu kan man lägga till Playstation 5 i sin kundvagn. Kostar dock 99 999 kronor haha. Så det innebär att rabattkoder har börjat skickats ut troligtvis.

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis ser de till att köp som skickas till en adress in kan göras mer än en gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

Nu kan man lägga till Playstation 5 i sin kundvagn. Kostar dock 99 999 kronor haha. Så det innebär att rabattkoder har börjat skickats ut troligtvis.

Tror priset höjdes igår kväll

Permalänk
Medlem

Jag har nu beställt via Elgiganten fick en kod

Permalänk
Medlem
Skrivet av sifri:

Jag har nu beställt via Elgiganten fick en kod

Grattis! Så du fick en rabattkod som sänkte det ner till 5 999 kronor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sifri:

Jag har nu beställt via Elgiganten fick en kod

Grattis!

Har en PS5 redan som jag fick på releasedagen men ställt mig i kö till mina syskonbarn ihop med min syster. Vi håller tummarna båda två att någon av oss ska få en kod

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av isbjoern:

Grattis!

Har en PS5 redan som jag fick på releasedagen men ställt mig i kö till mina syskonbarn ihop med min syster. Vi håller tummarna båda två att någon av oss ska få en kod

Jag fick en kod och har beställt

Permalänk
Medlem
Skrivet av sifri:

Jag har nu beställt via Elgiganten fick en kod

Vilken tid fick e-mail koden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pias2121:

Vilken tid fick e-mail koden?

10:06

Permalänk
Medlem

Tidstämpel på när ni fick koden skulle hjälpa, då vet man att man inte behöver campa längre om alla får samtidigt.

Permalänk
Medlem

Fick kod 10.07 och beställde direkt. Har väntat hur länge som helst på att få från Proshop, Cyberphoto och Dustinhome.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryssfemma:

Tidstämpel på när ni fick koden skulle hjälpa, då vet man att man inte behöver campa längre om alla får samtidigt.

10.06 och 10.07 för den andra

Permalänk

Fick en kod, men har en PS5. Får som om jag har någon vän som är lite snabb på att svara om de vill ha den.

Permalänk
Skrivet av niklasroos:

Fick en kod, men har en PS5. Får som om jag har någon vän som är lite snabb på att svara om de vill ha den.

Jag!

Permalänk

Gud förbannat, först mailet från CDON och nu inte turen att blivit lottad på EG.

Aja, God Jul på er!

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklasroos:

Fick en kod, men har en PS5. Får som om jag har någon vän som är lite snabb på att svara om de vill ha den.

Jag tar gärna koden annars

Permalänk
Skrivet av DonviiCorleone:

Det var värd att satsa...

Permalänk
Medlem

Fått en kod som du inte behöver så tar jag gärna en

Visa signatur

i7-9700K, z390f mobo, Asus strix 3080 TI

Permalänk
Medlem

Jahopp, det här var ju trist. Men samtidigt väntat.
Grattis till er som fick en kod!

Nu är det bara fortsätta vänta på information från Netonnet. Men förväntar mig inget PS5 innan slutet av Januari..

Permalänk
Medlem

Vilken tid fick ni e-mail koden?

Permalänk
Medlem

Håller dem fortfarande på och skicka ut? Jag försöker fixa en åt min kusin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SFC1977:

Håller dem fortfarande på och skicka ut? Jag försöker fixa en åt min kusin.

Gick ut på Instagram nu och skrev att alla som vunnit har fått en kod nu. Så har man inte fått än så är det nog kört.

Permalänk
Medlem

Om någon fått en kod de inte tänkte nyttja kan jag tänka mig köpa. Pma isf

Permalänk
Medlem

Ni som vann, reggade ni igår när adressfältet var med eller dagen innan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReToX:

När fick du mailet med spårningsinfo från bring? Kanske samma leverans som blev kapad, känns ju troligast att en på bring snott ett gäng

Fick precis ett sms att de har bokat om min order och nya leveransdatumet är 21/12. Högst troligt att den tidigare blev stulen.

Permalänk

Tyvärr, vännen jag hade i åtanke var väldigt intresserad, så gått till honom. Annars hade jag gett ut den här. Ville ge helst ge den till någon jag spelar med.

Permalänk
Medlem

Vissa har fått 3 utskick, samma person, olika mailadresser bara. GG säger jag bara