Permalänk
Medlem
Skrivet av Simon^L:

Hoppas det är tillbaka före kl17, ska skicka in en uppgift som ligger på drive...

Förr hade vi hundar som åt upp hemläxan och disketter som ständigt drabbades av läsfel. Tillhandahåller Google alltså numera denna viktiga tjänst?

Jag noterar dock att det verkar ha hoppat igång enligt inlägg ovan och jag får inte felmeddelande på GMail-kontot längre.

Permalänk
Inaktiv

man kan bara be att skiten stannar nere , hemskt bolag som inte hör hemma i ngt demokratiskt samhälle

Permalänk
Medlem

Blev sjukt orolig att mitt Google konto blivit bannat för när jag skulle logga in på min G-Mail stod det att något sådant konto inte existerade! Gick heller inte komma åt mitt konto i mobilen. Skönt att det bara var en bugg! Men detta är ändå rätt spektakulärt, måste vara första gången någonsin under alla år som jag upplevt att i stort sett samtliga Google tjänster slutat fungera. Hur sjutton kunde detta hända? Har hela internet blivit hackat nu? Man får ju lätt konspiratoriska känslor när nått sånt här konstigt inträffar....

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Blev sjukt orolig att mitt Google konto blivit bannat för när jag skulle logga in på min G-Mail stod det att något sådant konto inte existerade! Gick heller inte komma åt mitt konto i mobilen. Skönt att det bara var en bugg! Men detta är ändå rätt spektakulärt, måste vara första gången någonsin under alla år som jag upplevt att i stort sett samtliga Google tjänster slutat fungera. Hur sjutton kunde detta hända? Har hela internet blivit hackat nu? Man får ju lätt konspiratoriska känslor när nått sånt här konstigt inträffar....

Mycket kan hända, det här t ex:
https://www.washingtonpost.com/national-security/russian-gove...

(Går nog att läsa enstaka artiklar hos WaPo.)

Permalänk
Skrivet av anon322047:

man kan bara be att skiten stannar nere , hemskt bolag som inte hör hemma i ngt demokratiskt samhälle

Du behöver ju inte använda deras tjänster. Men jag skulle iaf sakna Youtube om det försvann helt.