Aorus x570 Elite + 2x8 DDR4 3600mhz c18

Permalänk
Medlem

Aorus x570 Elite + 2x8 DDR4 3600mhz c18

Säljer mitt x570 kort tillsammans med ett par ram minnen!

Allt är snart ett år gammalt och fungerar klockrent, säljes för jag ska införskaffa mig asus prylar så allt matchar

Ser helst att det hämtas men kan lämna av för bensinpengar

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lite förvirrad. Nypriset på moderkort och minnen är lägre än priset du angivit i annonsen. (2016kr + 875kr)
Sen har du en processor med i bilden också. Tänkte du sälja denna också eller den kom bara med på ett hörn av misstag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaramide:

Lite förvirrad. Nypriset på moderkort och minnen är lägre än priset du angivit i annonsen. (2016kr + 875kr)
Sen har du en processor med i bilden också. Tänkte du sälja denna också eller den kom bara med på ett hörn av misstag?

Den är bara med på bild hade visst räknat på nypris då för grejerna x) 2000kr kanske är mer rimligt då

Permalänk
Medlem

Är du öppen för att göra en delad försäljning? Öppnar med bud på 1000kr + frakt isåfall för moderkort

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Är du öppen för att göra en delad försäljning? Öppnar med bud på 1000kr + frakt isåfall för moderkort

Hade kunnat tänka mig det ja, men isåfall inte budgivning hade kunnat göra 1700kr för mobo det är snålt använt och har inga skador!

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av RAMet men behöver veta vad det är...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marksan:

Jag är intresserad av RAMet men behöver veta vad det är...

3600mhz c18 ADATA spectrix d41 rgb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extal:

3600mhz c18 ADATA spectrix d41 rgb

Fan. C18 är för högt. Måste hitta 32GB iaf. Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extal:

Hade kunnat tänka mig det ja, men isåfall inte budgivning hade kunnat göra 1700kr för mobo det är snålt använt och har inga skador!

Hej! Isåfall drar jag mig tillbaka, för den summan kan jag nästan köpa samma moderkort nytt i butik. Lycka till med försäljningen!

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Hej! Isåfall drar jag mig tillbaka, för den summan kan jag nästan köpa samma moderkort nytt i butik. Lycka till med försäljningen!

Vad kan du erbjuda för det då