Permalänk
Medlem

ASUS 3080 TUF OC

Fick en oväntad leverans idag. Så har nu två stycken 3080s och behöver då uppenbarligen inte detta. Köpt på Elgiganten och levererat idag med obruten förpackning.

Kortet säljs helst till någon som hämtar och om det finns intresse kan man hämta redan idag. Kortet finns i Danderyd

Startbud på 9199kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk

Bud 9200:- dock med frakt för jag e inte så sugen på o dra 120 mil denna helgen 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin_hbg:

Bud 9200:- dock med frakt för jag e inte så sugen på o dra 120 mil denna helgen 😁

Kan tänka mig skicka om du står för fraktkostnaden och jag får betalt i förskott. Dock föredrar jag avhämtning

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Skrivet av Miljon3:

Kan tänka mig skicka om du står för fraktkostnaden och jag får betalt i förskott. Dock föredrar jag avhämtning

Självklart så länge de skickas bild med dagens datum o legg innan swish

Permalänk
Medlem

Jag är en sur person just nu som fick mitt kort uppskjutet 1,5 månader så jag sätter mig gärna på bussen, blåser iväg till danderyds sjukhus och köper skiten med handskak och swish ikväll om du vill.

(eller armbågskrock om du hellre vill det )

Edit: Såg att min plats står som Sundsvall. Det är gamla uppgifter, bor i Nacka just nu. Alltså fullständigt seriöst erbjudande.

Permalänk
Medlem

Du har PM

Permalänk
Medlem

om det inte blir av ställer jag mig på tur, är i solna ikväll och imorgon ifall du har möjlighet

Permalänk
Medlem

Har fått bud på 9500:- och avhämtning på PM. Så det är nya högsta budet och jag tänkte avsluta budgivningen 18:30 ikväll.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk

Budar 9600+ frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miljon3:

Har fått bud på 9500:- och avhämtning på PM. Så det är nya högsta budet och jag tänkte avsluta budgivningen 18:30 ikväll.

Meeeh drar mig ur. Tänker av princip inte betala mer än kortet redan kostar.

Permalänk
Medlem

Bor i norrort, kan hämta när så passar. Hör av dig i PM.

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90