Permalänk
Medlem

Pumpad för Power, borde inte vara något som går fel. Är inloggad, har betalningsuppgifterna redo. Snälla funka

Permalänk
Medlem

Inkommer till oss: 2020-12-15
Power.se

Permalänk

Någon som har nån aning vad Leverans påbörjad innebär på Mediamarkt?

Permalänk
Medlem

Inkommer till oss: 2020-12-15

står det nu på Power.

Edit: Tvåa på bollen

Permalänk
Medlem

För er som lyckades lägga en beställning på Amazon så råder jag er att ringa till Amazon kundtjänst för att bekräfta att allting är klart.
Det tog mig rätt många försök innan de drog pengarna ifrån mig, och mitt bankkort blev också spärrat då banken trodde att det var något bedrägeri på gång.

Till slut drog de pengarna och lade mig vid 2-tiden. Ringde dem nu på morgonen där de bekräftade att det såg rätt struligt ut med betalningen men att allt ser ok ut. Så för er egen skull, gör samma sak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noxos:

Inkommer till oss: 2020-12-15
Power.se

samt "obekräftat leveransdatum"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erkapekka:

Ingen som reagerade på att elgiganten inte sålde några digital edition?

De gick ut med information på sin Instagram att Digital Edition inte var inkluderad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erkapekka:

Ingen som reagerade på att elgiganten inte sålde några digital edition?

Tror dem skrev på Instagram i kommentarerna att det gällde bara skiva.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Power får in sina konsoller den 15 Dec, så innan det verkar de inte kunna skicka något.

Permalänk

Inkommer till oss: 2020-12-15 POWER.SE

Permalänk
Medlem

Blir väl samma visa som vanligt, jag f5ar 5min innan men inget dyker upp. Sen skriver folk att deras köp gick igenom 09:57...

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk

Lycka till! Må den med mest tur vinna, antar jag!

Permalänk
Medlem

Lycka till allihopa, jag hoppas på att min beställning på netonnet löser sig och hoppar över att skaffa backup på power

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Medlem

Här sitter man med ett bekräftelsemail från Elgiganten från 08.59 och undrar… inget har hänt på orderhistoriken heller.
Får väl lita på att bekräftelsen "duger".

Lycka till alla på Power

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimrod23:

Det är ju F5 som gäller där med för Beaujolais Noveau-släppet idag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bernd_P1:

för dem som ska beställa från power.se gäller det att komma ihåg detta:

https://i.imgur.com/YweTjm1.png

Inkommer den 15 december enligt deras hemsida, o man nu kan lita på det...

Permalänk
Medlem

Allt slut

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk

"Det gick inte att lägga till produkten i kundkorgen. Alla produkter är för tillfället reserverade av andra kunder som är påväg att fullföra sitt köp. Om de inte fullför sitt köp inom 15 minuter blir produkten tillgänglig igen. Avvakta och försök snart igen."

Helvete.

Edit: nu "inte i lager".

Permalänk
Medlem

” Det gick inte att lägga till produkten i kundkorgen. Alla produkter är för tillfället reserverade av andra kunder som är påväg att fullföra sitt köp. Om de inte fullför sitt köp inom 15 minuter blir produkten tillgänglig igen. Avvakta och försök snart igen.”

Detta kom upp direkt

Permalänk
Medlem

Där dog deras hemsida

Permalänk
Medlem

Power kl 10:00:13:

"Det gick inte att lägga till produkten i kundkorgen. Alla produkter är för tillfället reserverade av andra kunder som är påväg att fullföra sitt köp. Om de inte fullför sitt köp inom 15 minuter blir produkten tillgänglig igen. Avvakta och försök snart igen."

De hade väl ett exemplar förmodar jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av bugulu:

För er som lyckades lägga en beställning på Amazon så råder jag er att ringa till Amazon kundtjänst för att bekräfta att allting är klart.
Det tog mig rätt många försök innan de drog pengarna ifrån mig, och mitt bankkort blev också spärrat då banken trodde att det var något bedrägeri på gång.

Till slut drog de pengarna och lade mig vid 2-tiden. Ringde dem nu på morgonen där de bekräftade att det såg rätt struligt ut med betalningen men att allt ser ok ut. Så för er egen skull, gör samma sak.

Samma sak hände för mig, mailade deras support igår natt och hade fått svar imorse om att va ok, kunde även slutföra betalningen imorse och de har dragit cash från kortet så jag är nästan säker på att jag får en i nästa vecka. Den här releasen har varit en emotionalrollercoaster utan desslike

Har fortf. status "skickat" sen igår men under spåra paket så har den inte rört sig, står mitt emellan "Beställd idag" och "skickad".

Permalänk
Medlem

Löjligt!

Permalänk
Medlem

Och där missade man Power också, med en mikrosekund.

Permalänk

15 sec på POWER och nu är den slut xD

Permalänk

Så vi försöker igen om 15 minuter, om jag förstått det rätt?

Permalänk
Medlem

Haha, de hade inte många tror jag.

Permalänk

Wake me up when retailers start banning those who use pre order bot.

Permalänk
Medlem

Snart dyker det upp 40 inlägg här om att folk fick igenom köpet utan problem

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Slut på Power innan klockan slog 10:00...

Visa signatur

|i5 2500k 4ghz| H100 PnP | 32GB CORSAIR| Powercolor 7970 1100/1500 |IN WIN DRAGON|
|Western Digital 500GB|Seagate 2TB|Corsair SSD 128GB| |K70 RGB|NAOS 8200||Acer 120hz|