Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Pratade med deras chatt, fick som svar att de som kom igenom i fredags kommer få _EFTER_ alla som hinner boka under det lilla fönstret imorgon.

Kappa

Och när är det fönstret?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Pratade med deras chatt, fick som svar att de som kom igenom i fredags kommer få _EFTER_ alla som hinner boka under det lilla fönstret imorgon.

Kappa

Wtf det är ju inte rätt. Så då måste man försöka få igenom ett köp imorgon med trots att man redan har en pågående beställning. Sjukligt...

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Pratade med deras chatt, fick som svar att de som kom igenom i fredags kommer få _EFTER_ alla som hinner boka under det lilla fönstret imorgon.

Kappa

Det låter ju väldigt ologiskt?

Permalänk
Medlem

Jag tänker undvika Elgigantens släpp imorgon iaf. Även om jag hinner ”få en” så fungerar Bring så dåligt här uppe så jag tror december enheten från WH hinner före.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Skrivet av Kizzm0:

Det låter ju väldigt ologiskt?

Han skrev Kappa vilket betyder att han är sarkastisk i twitch-sfären. Det ska nog vara lugnt för din del

Permalänk
Medlem
Skrivet av glennuendo:

Han skrev Kappa vilket betyder att han är sarkastisk i twitch-sfären. Det ska nog vara lugnt för din del

Den förvirrade kundtjänsten kan man ju ändå inte lita på.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Den förvirrade kundtjänsten kan man ju ändå inte lita på.

Ah jag bara driver med dig
Däremot är det högst oklart när de öppnar för fler bokningar under morgondagen.. kan vara precis när som, asdrygt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Ah jag bara driver med dig
Däremot är det högst oklart när de öppnar för fler bokningar under morgondagen.. kan vara precis när som, asdrygt

Så du menar att jag kan lämna chatten med Netonnet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Så du menar att jag kan lämna chatten med Netonnet?

Du kan ju alltid fråga när de öppnar bokningar igen 😇

Permalänk
Medlem

När är fönstret imorgon hos netonnet?

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

När är fönstret imorgon hos netonnet?

Ingen vet, chatten har varit väldigt lös och aldrig gett några klockslag enligt någon som postat tidigare i tråden dessvärre.

Permalänk
Medlem

Nån mer som väntar på orderbekräftelse från EG?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeroastic:

Du kan ju alltid fråga när de öppnar bokningar igen 😇

Stannade kvar för att fråga. Tog ett jäkla tag haha!

De har ingen tid bestämt när de ska öppna. De kommer även inte säga till innan de öppnar utan de som bevakar produkten kommer få Mail samtidigt köpknappen aktiveras

Permalänk
Medlem

Har man tråkigt förresten kan man gå in på blocket och anmäla scalpingannonser på PS5. Har anmält några. Vet inte om det kommer göra någon skillnad men har en innerlig avsky för folk som försöker utnyttja andra. Om många anmäler kanske de tar bort dem.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Skrivet av M33:

Nån mer som väntar på orderbekräftelse från EG?

Leveransbekräftelse yes, börjar förlora hoppet

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av TriNitro:

Leveransbekräftelse yes, börjar förlora hoppet

Väntar också, hörde dock att Bring kan vara lite sega. Så leveransbekräftelse kan komma väldigt sent.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zartax:

Har man tråkigt förresten kan man gå in på blocket och anmäla scalpingannonser på PS5. Har anmält några. Vet inte om det kommer göra någon skillnad men har en innerlig avsky för folk som försöker utnyttja andra. Om många anmäler kanske de tar bort dem.

Har två bokningar vill det sig illa att båda skickas samtidigt december. Kommer jag sälja den för samma pris till en familj som skulle uppskatta att få en PS5 under granen! Helst vore det bäst att den går till nästa person i kön men den personen kanske kommer lägga upp den på blocket för ockerpris.. Jobbig situation 🤔🤔

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av TriNitro:

Leveransbekräftelse yes, börjar förlora hoppet

Ja, hoppet börjar rinna ut, kanske vi får någon sorts kompensation om de blir försenade

Permalänk
Medlem

Talade precis med Webhallen, de sa att deras plan var (enligt honom på KS) att sporadiskt skicka ut mail att det finns att hämta upp i butiken, detta så att inte alla står o trängs vid öppning, men att de ska ha skickat ut till alla butiker så att de finns där till releasedagen.

Tror dock inte jag kommer kunna hålla mig, så kommer nog vara där 5 min innan öppning och hålla avstånd och hämta upp den, därefter koppla upp den på min andra skärm vid min arbetsstation under arbetsdagen

Visa signatur

Intel i7 920 @ 2,66 GHz | 12 GB DDR3 CL7 @ 1600MHz | ATI Radeon 4850x2 2GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

Stannade kvar för att fråga. Tog ett jäkla tag haha!

De har ingen tid bestämt när de ska öppna. De kommer även inte säga till innan de öppnar utan de som bevakar produkten kommer få Mail samtidigt köpknappen aktiveras

Satan vilken stressig dag det kommer bli. Inga mejeriprodukter för mig imorrn mao.

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konve:

Enligt NetOnNet är det 25 beställningar från i fredags som ej levereras till release. Min lades 11.16 och blir inte levererad denna veckan.

Oj så hårfint alltså, jag beställde kl 11.11 i fredags och den är påväg till redan enligt postnord appen, ska ta köpa 5st trisslotter när jag hämtar ut den tror jag!

Permalänk
Medlem

Vart hittar ni information om när Elgiganten släpper imorgon?

Visa signatur

i7 6700k (Alphacool Eisbaer 360) | Aorus Z270X Gaming K5 | Aorus GTX 1080ti (Phanteks Glacier) | Corsair Vengeance 2x8 3000mhz | 2x Corsair Force Series LE 240GB RAID 0 | Corsair RM1000 | Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnkelBob:

Vart hittar ni information om när Elgiganten släpper imorgon?

På deras gaming Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zexxy:

Den är ju dock helt sinnesjuk, varför har dom ens haft förbokning på konsolen om dom inte ens får in den till releasedatum haha?

Ja det var lite av en besvikelse när jag fick det beskedet i telefon. Ingen aning om när den kommer i lager eller hur många, orkade inte ens börja prata om vilken plats i kön jag har.

Visa signatur

i7 6700k (Alphacool Eisbaer 360) | Aorus Z270X Gaming K5 | Aorus GTX 1080ti (Phanteks Glacier) | Corsair Vengeance 2x8 3000mhz | 2x Corsair Force Series LE 240GB RAID 0 | Corsair RM1000 | Fractal Design Meshify C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ts_1999:

På deras gaming Instagram

Hittar inte en stavelse om när :s

Visa signatur

i7 6700k (Alphacool Eisbaer 360) | Aorus Z270X Gaming K5 | Aorus GTX 1080ti (Phanteks Glacier) | Corsair Vengeance 2x8 3000mhz | 2x Corsair Force Series LE 240GB RAID 0 | Corsair RM1000 | Fractal Design Meshify C

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av OnkelBob:

Hittar inte en stavelse om när :s

09.00 imorgon

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Vilken PS5:a är den mest populära? Ni som har lite mer koll?

Permalänk
Medlem

Äntligen fick man leveransinfo från Elgiganten. Inte för man kan se ngt än då den inte är scannad. Men borde ha till fredag nu iaf.

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av TriNitro:

Äntligen fick man leveransinfo från Elgiganten. Inte för man kan se ngt än då den inte är scannad. Men borde ha till fredag nu iaf.

Fortfarande ingen leveransbekräftelse för mig, blir nog nästa vecka med tanke på hur sega Bring är..

Permalänk
Medlem

Leveransbekräftelse från EG mottagen. Valde det billigaste (gratis) fraktalternativet då jag egentligen skulle varit bortrest över helgen som kommer. Får väl se när den dyker upp. Erfarenheterna från Xbox-tråden säger väl att jag får den senast fredag då Brings expressalternativ bara är en prioritering om det skulle behövas.