Permalänk
Medlem

Corsair Obsidian 750D

Hallå!
Har ett Corsair Obsidian 750D som står och samlar damm i källaren. De flesta medföljande pinaler med, kan fattas någon bakpanel eller skruv men är ju lätt ersatt. Medföljande fläktar fortfarande på plats samt en alternativ "High airflow intake" front-panel som alternativ.

Har använts väldigt kort tid då det kändes lite för stort för mig och har sedan glömts bort men nu är det snart dags för flytt varför jag gärna skänker det till den som kan tänkas ha nytta av det?

Har sedan förvarats i förråd, tyvärr utan emballage vilket ger några skönhetsfel, det största är väl en matt repa på själva fönstersidan, det märktes mycket mindre när man våttorkade det ett varv men fortfarande väl synligt - men kan du leva med detta så har du ett gediget chassi med bra luftflöde för nada kronor! Kanske till och med går att hitta ersättningspanel?

Hämtas på kungsholmen i centrala stockholm och först till kvarn såklart, vill gärna bli av med detta sfsm då vi packar inför en flytt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Jag kan hämta chassit idag om det passar

Permalänk
Medlem

Har också dragit PM om upphämtning idag

Permalänk
Medlem

Hallå, kul att det finns intresse och att detta chassi ändå kan få komma till nytta och glädje

Så, först till kvarn var det och då går jag på tidsstämpel man hör av sig...

1. "ardaburc" hörde av sig först via PM kl 11:46 men ändrade sig sedan så då går turen till...
2. @yaboi 12:01 - skickar PM till dig så kan vi synka
3. på kö har vi då @wargreymon 12:05 och
4. @professorsnö - 12:51

Permalänk
Medlem

Då är chassit avhämtat, tyvärr för er del @wargreymon @professorsnö . Tack för smidigt förfarande @yaboi och lycka till med byggandet.