Permalänk
Medlem

Kinnarps Gel armstöd

Jag söker efter ett par Kinnarps Gel armstöd som går att föra fram och tillbaka. Ska passa en Kinnarps 6000. Pris diskuteras efter skick. Kan hämta så länge det är inom Skåne annars får det bli paket.

Edit: För att klargöra behöver fästet vara sådant man fäster med en stor skruv, likt vänster på denna bildern:

https://img.tradera.net/images/481/356474481_eb5f3e7b-af65-46...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Jag söker efter ett par Kinnarps Gel armstöd som går att föra fram och tillbaka. Ska passa en Kinnarps 6000. Pris diskuteras efter skick. Kan hämta så länge det är inom Skåne annars får det bli paket.

Edit: För att klargöra behöver fästet vara sådant man fäster med en stor skruv, likt vänster på denna bildern:

https://img.tradera.net/images/481/356474481_eb5f3e7b-af65-46...

Läs hela annonsen här

Hör av dig till din närmsta Kinnarps-butik och kolla, jag kan nästan lova att det finns att ta hem sprillans nya till dig. De ställbara stöden kallas "Armstöd 4". Artikelnumret för Armstöd 4 till din stol med armledaren bör vara 1ARM4(68) (åtminstone så blir det lättare att hitta begagnat med rätt artnr).

Disclosure: Jag jobbar på Kinnarps, dock inte med artiklar, utan som kodapa så dubbelkolla med den du pratar med så jag inte yrar i nattmösan.

Visa signatur

Jag är en optimist; det är aldrig så dåligt så att det inte kan bli sämre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zyberzero:

Hör av dig till din närmsta Kinnarps-butik och kolla, jag kan nästan lova att det finns att ta hem sprillans nya till dig. De ställbara stöden kallas "Armstöd 4". Artikelnumret för Armstöd 4 till din stol med armledaren bör vara 1ARM4(68) (åtminstone så blir det lättare att hitta begagnat med rätt artnr).

Disclosure: Jag jobbar på Kinnarps, dock inte med artiklar, utan som kodapa så dubbelkolla med den du pratar med så jag inte yrar i nattmösan.

Tack, då vet jag det exakta artikelnumret i alla fall! Då stolen redan är gammal så kan jag lika gärna skaffa begagnat.

Permalänk
Inaktiv

Ser ut som kontroller till VR-headset! Would buy 10/10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Tack, då vet jag det exakta artikelnumret i alla fall! Då stolen redan är gammal så kan jag lika gärna skaffa begagnat.

Jag fick en offert i våras, då skulle ett par kosta 857:- exkl moms

"Par armstöd nr 4 utan armledare 857.00"

Själv behöver jag bara en av dynorna till det vänstra armstödet, så drygt 1000:- för det känns lite väl bra när stolen är över 15år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Jag söker efter ett par Kinnarps Gel armstöd som går att föra fram och tillbaka. Ska passa en Kinnarps 6000. Pris diskuteras efter skick. Kan hämta så länge det är inom Skåne annars får det bli paket.

Edit: För att klargöra behöver fästet vara sådant man fäster med en stor skruv, likt vänster på denna bildern:

https://img.tradera.net/images/481/356474481_eb5f3e7b-af65-46...

Läs hela annonsen här

Söker du fortfarande? Har ett par armstöd med stor skruv, men inget "gel". Är höj och sänkbar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiddy:

Söker du fortfarande? Har ett par armstöd med stor skruv, men inget "gel". Är höj och sänkbar.

Nope, har redan köpt.

Permalänk
Medlem

Kinnarps armstöd

Skrivet av Kiddy:

Söker du fortfarande? Har ett par armstöd med stor skruv, men inget "gel". Är höj och sänkbar.

Hej, jag söker ett sådant, har du det kvar (3år senare ?

Mvh
Jonas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonasb78:

Hej, jag söker ett sådant, har du det kvar (3år senare ?

Mvh
Jonas

Hej, har tyvärr inte kvar de.

Permalänk
Medlem

Sitter på min stol, fortfarande prima skick efter 3 år. 😅